Ik ben sinds kort met een eigen onderneming begonnen op het ICT gebied en zit toch wel met een belangrijk vraagstuk. Iedereen is op zoek naar een manier om zijn eigen bedrijf te gaan promoten en voor de één is dit lastiger dan voor de andere.
Ik sta binnenkort op een beurs voor ondernemers en daar staan ook een aantal con-collega's en zoals iedereen weet is de vraag: "Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf eruit springt".
Ik heb wat diverse ideeën en ben terecht gekomen bij een goed filmpje / intro.
Iedereen kent de audi Q5 reclame.
Mocht je hem nog niet kennen: http://www.youtube.com/watch?v=N7ZsNieEUSY
Nu snap ik natuurlijk dat hier een enorme investering achter zit en vast ontzettend veel geld heeft gekost.
Maar zoiets lijkt mij ontzettend interessant voor aandacht trekken op een beurs en ook wel een aantrekkingspunt op je website.
Maar hoe stom het ook klinkt, echt nederlandse bedrijven / personen kan ik niet vinden die maar hier mee kunnen helpen. Dan bedoel ik wel in het maken van zo 'n filmpje.
Hebben jullie misschien een idee of desnoods een suggestie ?
Ja.... een paaldanseres zou ook kunnen en via via lukt dat vast ook wel, maar dat soort reclame wil ik niet maken
Ik sta binnenkort op een beurs voor ondernemers en daar staan ook een aantal con-collega's en zoals iedereen weet is de vraag: "Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf eruit springt".
Ik heb wat diverse ideeën en ben terecht gekomen bij een goed filmpje / intro.
Iedereen kent de audi Q5 reclame.
Mocht je hem nog niet kennen: http://www.youtube.com/watch?v=N7ZsNieEUSY
Nu snap ik natuurlijk dat hier een enorme investering achter zit en vast ontzettend veel geld heeft gekost.
Maar zoiets lijkt mij ontzettend interessant voor aandacht trekken op een beurs en ook wel een aantrekkingspunt op je website.
Maar hoe stom het ook klinkt, echt nederlandse bedrijven / personen kan ik niet vinden die maar hier mee kunnen helpen. Dan bedoel ik wel in het maken van zo 'n filmpje.
Hebben jullie misschien een idee of desnoods een suggestie ?
Ja.... een paaldanseres zou ook kunnen en via via lukt dat vast ook wel, maar dat soort reclame wil ik niet maken