Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Geen videobeelden via internet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer op een tweedehands pc via internet videobeelden te tonen. Bijv. video's van Youtube. De site is prima in beeld, maar als ik een videofragment aanklik, komt er geen beeld. Welke instellingen moet ik aanpassen om dit euvel te verhelpen? Alvast veel dank aan degene die me de oplossing kan bieden...

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je flash al geïnstalleerd? Om welke browser en besturingssysteem gaat het hier, en wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:21:
Heb je flash al geïnstalleerd? Om welke browser en besturingssysteem gaat het hier, en wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?
Adbobe flash staat erbij. Is ook vreemd gegaan om dit te installeren. Via de site van Adobe kreeg ik wel de downloads in beeld, maar als je de goldbar aanklikte gebeurde er niks. Via een omweg (aanbieder van site had link staan naar de bedoelde download) werkte het wel.

De browser: heel gewoon IE7 en besturingssysteem windows XP (geen SP3)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou de 'Safe Mode' versie van IE7 eens kunnen proberen en kijken of hij dan filmpjes afspeelt. Verder zou ik wel updaten naar SP3, kan vrijwel geen kwaad. Probeer eens een paar andere sites zoals Vimeo, Dailymotion en dumpert en kijk of ze het daar wel doen.

Mocht de boel nog niet werken, installeer eens Firefox en kijk of het daar wel in werkt (vereist wel de FF versie van Flash). Mocht het daarin ook niet werken, controleer dan je codecs eens.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga e.e.a. proberen. Voor vanavond ben ik daar wel mee zoet. Ik meld me morgen weer met een stand van zaken. Alvast bedankt voor het meedenken !