Toon posts:

Bestte aan te sluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe hd tv binnen gekregen (32 lg 5700), maar nu is mijn vraag, hoe kan ik deze het best aansluiten op mijn pc, ik heb 2x hd4870 in crossfire staan. moet dit via een vga kabel (converter vanaf dvi slot) of via HDMI en de S-video geluid aansluiting (hdmi converter via dvi slot & Svideo converter naar 3x geluid)

hopelijk genoeg info gegeven en snel response,

Love and thnx Rens

Verwijderd

De ati 4870 heeft als ge via de DVI->HDMI convertor gaat ook de mogelijkheid om het geluid te naar de TV te sturen. Er moet wel een driver geinstalleerd worden en in windows de correcte boxen kiezen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi Rens,

Hier op GoT zijn we zeker behulpzaam, maar we verwachten ook enige eigen inzet voordat je een topic opent. Wat heb je zelf gezocht, wat heb je zelf geprobeerd? Zeker als je even rond kijkt hier op het forum en dan met name in LCD, Plasma, Projectie & Recording zul je hier ook prima zelf een antwoord op kunnen vinden.

Mocht je er nou toch niet uit komen, neem dan Registratievoorwaarden / korte FAQ even door en open daarna een nieuw topic, dan weet je in ieder geval wat we van een topicstart verwachten :)

Dit topic is gesloten.