Ik zit met de handen in het haar hier. Heb me al rot gezocht met google maar kan geen antwoord vinden wat mij ook daadwerkelijk helpt.
Ik moet WindowsXP Professional opnieuw installeren, het gaat hier om de pre-service pack 1 versie.
Het moederbord wat ik heb is een Gigabyte EP45-DS3L.
Probleem is dus dat die versie van Windows geen SATA drivers enzo bevat.
Ik heb op de site van Gigabyte gekeken, de chipset drivers gedownload en op een floppy gezet (alles wat in de chipset/infupdate/all folder staat) maar dan geeft Windows aan dat ie een bestand niet kan vinden 'oemsetup.inf' of .txt, nu alweer vergeten
Weet iemand welke bestanden ik precies op een diskette moet zetten om mijn Windows te kunnen installeren?
(En waar kan ik die bestanden vinden?)
Ik moet WindowsXP Professional opnieuw installeren, het gaat hier om de pre-service pack 1 versie.
Het moederbord wat ik heb is een Gigabyte EP45-DS3L.
Probleem is dus dat die versie van Windows geen SATA drivers enzo bevat.
Ik heb op de site van Gigabyte gekeken, de chipset drivers gedownload en op een floppy gezet (alles wat in de chipset/infupdate/all folder staat) maar dan geeft Windows aan dat ie een bestand niet kan vinden 'oemsetup.inf' of .txt, nu alweer vergeten
Weet iemand welke bestanden ik precies op een diskette moet zetten om mijn Windows te kunnen installeren?
(En waar kan ik die bestanden vinden?)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry