Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech g9 QuakeLive profiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heb net mijn logitech g9 vandaag binnen weten te halen. Nou zag ik dat ie zo'n leuke profielfunctie heeft waarbij die profielen automatisch kiest. Je moet een .exe bestandje toevoegen (zoals freecell.exe) en als je dan freecell opstart, schakelt ie over naar gaming mode. 8)

Sinds kort speel ik Quakelive.com, quake 3 voor in je webbrowser, en vroeg me af welk .exe bestand ik moet kiezen voor Quakelive. Ik heb alleen een plug in voor FireFox ervoor, en logitech staat alleen .exe bestanden toe, en dat is die plugin niet. :(

Iemand zelf quakelive en/of ideetjes? :?

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11 14:24
Je zegt het bijna zelf al, hang hem aan freecell/mijenveger, en start die op de achtergrond op.. voila ;)

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:48

FeaR

In GoT we trust

Firefox.exe als het webbased is?

Alleen is het nadeel dan wel dat je altijd in game-mode zit als je ook even Tweakers wilt checken :P

Of een andere browser downloaden (Google Chrome ofzo) en daarmee Quake Live spelen.
En dan alleen Chrome.exe aan de G9 hangen.
Als je dan Chrome opstart voor Quake Live dan schakelt de Game Mode in.
En als je gewoon wilt surfen met FireFox dan heb je de normale modus...
Nadeel is dan wel dat je weer een snelkoppeling erbij hebt :Y)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
Mmm.... ik kan wel met een knolpje tussen profielen schakelen alleen dat is dan net weer niet zo geyl :p

BTW ik speel quakelive in fullscreen, jammer dat je dat niet kan toevoegen aan de muis als game, of toch wel ?

en trouwens de enigste .exe bestanden van quake zijn het installatie programma (dat werkt natuurlijk niet) en punkbstra.exe en punkbstrb.exe, werken ook beiden niet.