Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telfort+ZyXEL, internet valt steeds weg.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
ik heb telfort internet.. Met een ZyXEL P-2602R-D1A. Opzich goed internet, ook wel lekker snel. Totdat je online wilt gaan gamen..
Dan begint het internet lampje hevig te knipperen, en valt onder de game weg.. Dan ben je 'disconnected', zodra je de game afsluit, komt het internet weer. Je kan wel gewoon naar sites, dan blijft het internet wel. Maar wanneer je wilt gamen, heb je een probleem. 'k heb mijn modem niet in de meterkast, maar bij de enigste telefoonaansluiting in ons huis. daar staat de modem ongeveer een halve meter van weg.
Daarvanuit direct een kabel naar m'n pc.
Wat moet ik doen..... ? :(

groeten.

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:01
Hallo 1atn3h,

Ikzelf heb ditzelfde probleem meegemaakt in de volgende situatie:

PC-->USB Stick-->Router

Hoe gebeurde het?
Elke minuut lagspikes in Cod4 voor de rest perfecte verbinding.
Na 5 minuten krijg ik de melding connection interupted.

Hier na doet het internet het niet meer, op zowel pc, laptop 1 en pc2 het niet.
Pas na modem resetten doet hij het weer.
Het lijkt erop dat je hetzelfde probleem hebt. Of je heb je bekabeld?

Ondertussen heb ik namelijk mijn probleem opgelost door over te schakelen naar bekabelde verbinding.

Mvg,

joker

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:57
Werkt het internet dan nog wel op andere pc's? Valt alleen internet van jou computer uit, of van meerdere computers? Gaat het hele modem uit en herstart hij zichzelf, of knal jij er alleen uit? Valt alleen de ADSL-verbinding weg, die zich herstelt of alles?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gewoon bekabeld, ik heb aan me modem maar 1 computer, en soms heb ik ook mijn 360 erop aangesloten.. Die vallen dan allebei uit.. Maar zodra je je op XboxLive afmeld, of de onlinegame op je pc afsluit komt het internet er binnen 10 seconden weer op, zonder te resetten.. Dus ligt het aan een foutje bij mij.. misschien in de router? of misschien aan de instellingen.. Via het telfort boekje kom je niet op het hoofdmenu van de router.. hoe wel?
Is onze pc te zwak voor 20 mb internet?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2009 16:58 ]