Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MS Outlook 2007, iedereen mailen?

Pagina: 1
Acties:

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:48
Ik heb een klein vraagje, waar ik maar niet uitkomt. Ik heb een lijst met emails (van verschillende personen) in mijn Postvak IN. Deze wil ik allemaal dezelfde mail sturen.
Hoe doe ik dit?

Als ik bij contactpersonen kijk, staat er geen 1 in. Als ik dan bij een "Nieuwe Mail' bijv. een naam intyp (bijv Jan), dan zie ik wel de naam + email adres van diegene (in voorbeeld geval Jan) staan.
Hoe mail ik al deze personen?

Ik gebruik Outlook 2007 icm Windows XP.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap niets van je probleem; hoe moeilijk is het om even die emailadressen over te nemen? Waarom verwacht je dat je de afzenders van een willekeurig aantal mails dezelfde mail zou kunnen terugsturen? Tenzij er overeenkomst in de mails zit (dan zou je iets met regels kunnen doen) snap ik niet wat je probleem is.

Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Perzikvrucht
Het gaat hier om een zakelijk email adres, met vele mails. Alle email adressen overnemen zou echt heel lang duren.

Het komt er op neer dat iedereen die een keer naar dit email adres gemailed heeft, een email moet krijgen. Dit is allemaal met dezelfde inhoud.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Je geeft niet aan om hoeveel adressen het gaat en hoe vaak deze actie herhaald moet worden, maar kan je -als het er niet honderden zijn- niet gewoon op 'reply' klikken en een standaard-mail copy-pasten ?

Als elke afzender exact dezelfde mail teruggestuurd zou moeten krijgen zou je nog kunnen kijken naar een rule die je op alle mails laat uitvoeren waarbij je 'reply using a specific template' gebruikt; vervolgens zet je het vinkje bij 'run rule on messages already in inbox'.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

je kan ze ook in een groep zetten in je adresboek, dan de gehele groep ineens mailen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
[b][message=31583614,noline]

Het komt er op neer dat iedereen die een keer naar dit email adres gemailed heeft, een email moet krijgen. Dit is allemaal met dezelfde inhoud.
Volgens mij kan dit niet, je zult eerst alle email adressen in je adresboek moeten opslaan en dan pas in één keer selecteren bij een mail.

• Perzikvrucht
racoon schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 07:46:
je kan ze ook in een groep zetten in je adresboek, dan de gehele groep ineens mailen.
stormfly schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 07:54:
[...]

Volgens mij kan dit niet, je zult eerst alle email adressen in je adresboek moeten opslaan en dan pas in één keer selecteren bij een mail.
Hoe doe ik dit beiden :+ ?

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 17:57
Dus je vraagt hoe je moet spammen? ;)

Let wel op dat veel mensen het niet fijn vinden ongevraagd een e-mail te krijgen; nog bedenkelijker is het als alle adressen in het AAN: veld staan. Gebruik dan minstens BCC.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

nieuwe distributielijst maken en daar alle mail adressen inzetten, als je dan een mail maakt, en in het adresboek kiest voor contacpersonen dan kan je die groep aanklikken en word iedereen gemaild.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Pagina: 1