Ben momenteel bezig met mijn processor te overclocken. Na elke overclock test ik altijd met Orthos om te kijken of ik geen errors krijg.
Hardware :
Intel Core 2 Duo E6300
Asus P5Q Pro moederbord
4 x 1GB Kingston Hyper X 800Mhz
Mijn settings momenteel zijn :
FSB : 320Mhz
Cpu VCore: 1.3250 V
Multiplier : 7x
Ratio : 1:1
Geheugen : 4-4-4-12, 2.0V
Alle overige settings staan op auto
Temperatuur gemiddeld : 40 C°
Als ik met deze settings Orthos laat lopen, krijg ik na ongeveer een uurtje een error. Heb al een paar keer VCore omhoog gekrikt maar ik blijf steeds een error krijgen. Raar genoeg kan ik wel alles met mijn pc doen (Photoshop, zware games spelen) zonder vast te lopen (heeft er wss niets mee te maken, maar ik vermeld het toch maar).
Misschien moet ik de NB voltage wat omhoog krikken, maar hoe hoog? Momenteel staat dit op auto, dus ik weet niet met welk NB voltage ik moet beginnen.
Of zijn er nog andere mogelijkheden die ik kan uitproberen?
Hardware :
Intel Core 2 Duo E6300
Asus P5Q Pro moederbord
4 x 1GB Kingston Hyper X 800Mhz
Mijn settings momenteel zijn :
FSB : 320Mhz
Cpu VCore: 1.3250 V
Multiplier : 7x
Ratio : 1:1
Geheugen : 4-4-4-12, 2.0V
Alle overige settings staan op auto
Temperatuur gemiddeld : 40 C°
Als ik met deze settings Orthos laat lopen, krijg ik na ongeveer een uurtje een error. Heb al een paar keer VCore omhoog gekrikt maar ik blijf steeds een error krijgen. Raar genoeg kan ik wel alles met mijn pc doen (Photoshop, zware games spelen) zonder vast te lopen (heeft er wss niets mee te maken, maar ik vermeld het toch maar).
Misschien moet ik de NB voltage wat omhoog krikken, maar hoe hoog? Momenteel staat dit op auto, dus ik weet niet met welk NB voltage ik moet beginnen.
Of zijn er nog andere mogelijkheden die ik kan uitproberen?