Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Al lange tijd is XMS bezig geweest om in Nieuwland Amersfoort glasvezel te promoten. Er zou HD TV, komen, er zou een snelheid van 100MB geboden worden etc. Enfin mooi zo leek het. Wij zitten tot volle tevredenheid bij Canaldigitaal via de Schotel en hebben dus al HD TV en een satteliet decoder welke geschikt is voor HD. Gezien de totaalprijs voor tel/tv/inet en HD leek een extra zenderaanbod wel interresant, mits ik dan niet te veel overstapkosten zou moeten maken. Daar leek het op, want indien ik me zou aanmelden voor een bepaalde datum, zou ik geen aansluitkosten hoven betalen.

Wij hebben bij XMS aangegeven dat we alleen een aansluiting wilden, als ze inderdaad ook direct een HD decoder konden leveren. Anders krijg je eerste een gewone decoder en kun je later weer tegen 200 euro een HD decoder gaan aanschaffen, daar had ik dus geen zin in. En ik zou geen aansluitkosten betalen, en ik zou de aansluitdatum bepalen zodra men mij zou kunnen vertellen wanneer ik er over zou kunnen beschikken. Daar ze nog aan het graven waren in de wijk en ook de aansluiting in huis gemaakt moest worden, was die datum dus nog niet bekend.

Diverse mails waarin ik om een bevestiging heb gevraagd, steeds kreeg ik halve antwoorden en geen bevestigingen op de concreet gestelde vragen. Wel kreeg ik te horen dat er HD slechts een test was en dat dit per 1-11-2008 zou zijn afgerond. Ik kon dus geen HD decoder krijgen, daarmee was er op dat moment dus geen overeenstemming. Men heeft wel aangegeven dat men alle huizen zou aansluiten, en daarom hebben wij in feb 2009 hen wel het kastje laten plaatsen. Dit was dan omdat ze dat bij alle huizen deden, ook al maakte je geen gebruik van XMS. Wij kregen echter ineens een brief dat het abo al was ingegaan, terwijl mijn lopende ADSL er nog is, HD niet geleverd kan worden, er geen bevestiging was over nihil aansluitkosten etc. Bellen met de helpdesk leverde alleen maar gezeur op, ik had zus niet, zo niet en het abo was ingegaan. Dus ik was fout. Een gesprek vol met aannames, arrogantie en irritatie. Terwijl XMS aan alle kanten rammelt.

De arrogantie van de medewerker van XMS was zo groot, dat wij het nu hebben omgedraaid. We storneren alles en leggen de bal bij XMS. We wensen ze succes bij de rechter.

Ook de snelheid was ineens maar 50MB stond op hun webpagina.Vreemd hoor

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:54
Allereerst, wat wil je met dit topic? Je frustratie/ervaringen uiten? Een oplossing vinden? Heb je specifieke vragen?

Je kunt iig eens in XMS glasvezelinternet voor particulieren deel V kijken of er meer mensen zijn met soortgelijke ervaringen en hoe ze ermee om zijn gegaan.

Specs

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit is echt niet tactisch, dan leg je de fout dus wel bij jezelf.
(je kan aanvechten of zij wel aan hun verplichtingen voldoen, maar nu voldoe jij zelf niet meer aan je verplichtingen - wordt je in het gelijk gesteld van het eerste, dan pas overgaan tot terughalen van je geld).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2009 14:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.