Toon posts:

Tool/script voor rename MP3 filename naar 1 v/zijn metatags

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag. Even situeren: Ik download een aantal podcasts automatisch met Juice 2.2. Werkt perfect.

Eén probleem echter: Juice slaat de bestandsnamen op als bijvoorbeeld "film_20080502-1702.mp3", waardoor je uiteraard geen idee hebt waar deze aflevering van BBC4 The Film Program nu eigenlijk over gaat. Echter, in de metatags zet Juice de eigenlijke omschrijving onder de metatag "Title", in dit geval is dit "Film: Iron Man 02 May 08".

Nu zoek ik dus een tool waarmee ik automatisch de filenaam van een MP3 kan veranderen in de metatag "Title".

In dit geval wordt dit dus:

rename "film_20080502-1702.mp3" "Film Iron Man 02 May 08.mp3"

Ik zou dit uiteraard manueel kunnen doen, maar met een paar duizend bestanden is dit niet echt haalbaar. En repeterend manueel werk is nu eenmaal niet de bedoeling van een computer :-) Dus... kan iemand me naar een MP3 tooltje verwijzen dat deze renames automatisch uitvoert?

Bedankt!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan kijken naar een betaald programma als Tag & Rename. Wellicht Googlen op alternatieven geeft wellicht gratis alternatieven.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
http://www.mp3tag.de/en/ ?

Gebruik ik zelf altijd, gratis en werkt perfect :)

[ Voor 50% gewijzigd door BastiaanN op 03-03-2009 13:34 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BastiaanN schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:34:
http://www.mp3tag.de/en/ ?

Gebruik ik zelf altijd, gratis en werkt perfect :)
Even snel bekeken op de website en ziet eruit als hetgene ik zoek. Vanavond test ik dit uit!

Bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
Ik gebruikte altijd deze: http://www.id3-tagit.de/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En deze is bij deze ook gebookmarked om vanavond te testen!

Bedankt aan allen voor de supersnelle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je zoekt een tool? Dus niks zelf aan het ontwikkelen? Dan hoort het hier ook niet thuis. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat je met google zelf niks kan vinden. Anyway, je hebt wat tips gekregen dus je kan verder uit de voeten. Wil je in het vervolg zelf iets meer uitzoeken voordat je een topic opent of als je dat al hebt gedaan dat ook aangeven in je topicstart?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.