PS3 geen internet met lan

Pagina: 1
Acties:

• huipie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-01-2018
Hallo,

ik heb ps3 met tele2 modem en Wlan werkt pewrfect, ook met internet.
Ik wil 'm nu in het bekabeld netwerk zetten maar krijg het internet dan niet lopende op de ps3.

graag hulp (bij instellingen)

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-03 12:24
Wat heb je zelf al gedaan?Heb je al gegoogeld voor instellingen?Ik vind het namelijk binnen 2 minuten,dus heb je er zelf niet echt iets voor gedaan,alsjeblieft: http://nl.playstation.com...de-verbinding-gebruiken-/

Veel succes en volgende keer even googelen en meer inzet tonen voordat je hier iets neerzet.

• huipie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-01-2018
Natuurlijk had ik dit al allemaal gelezen en geprobeerd.

Het probleem is dat ik wel een goede Wlan verbinding heb maar met geen enkele mogelijkheid de bekabelde verbinding aan de gang krijg.

Dit alles via dezelfde router/modem.

ik krijg bij de bekabelde mogelijkheid met de ps3 de melding dat internet"verbinding "mislukt" ? bij Wlan niet.

Aan m'n "vele" berichten kun je zien dat ik echt niet onbeslagen ten ijs kom, ofetwel me eerst verdiep in de fora voordat ik een probleem plaats.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als je iets hebt gedaan en/of geprobeerd, vermeldt het hier dan. Nu is het gissen wat je hebt gedaan.

Graag je instellingen posten, geef je PS3 's een statisch IP adres in je eigen range met je router als gateway. Zou zo simpel als wat moeten zijn namelijk.