Toon posts:

[ASP] Programma wordt meerdere keren uitgevoerd

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezien dat het asp-programma dat ik heb geschreven door meerdere verbindingen vanaf 1 cliënt gelijktijdig wordt aangeroepen. Binnen dit asp-programma wordt een bestelling van een webshop afgehandeld. Het resultaat is nu dat er 2 dezelfde bestellingen uitkomen.
Heeft iemand een voorstel hoe ik dit kan voorkomen.
Zelf zat ik te denken aan het aftesten van een session-variabele, zodra deze false is doorgaan en dan true zetten. Ik hoop dat de volgende connectie wordt tegengehouden.
Verder heb ik nog geen ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:53
Opties:Je hebt blijkbaar een fout in je programma, probeer dit op te lossen ipv eromheen te werken :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem even een kijkje in onze Quickstart; daarin zul je lezen dat we graag zien/horen wat je al hebt geprobeerd, gezocht, gevonden en wat daar niet aan werkt(e) en waarom je denkt dat dat zo is. Daarbij zien we in PRG altijd graag wat relevante(!!) code waar van toepassing.

Je topic is weinig concreet en er zijn 1001 mogelijke oplossingen voor je probleem, afhankelijk van de implementatie van het hele gebeuren. We kunnen nu wel met allerlei oplossingen gaan strooien die mogelijk werken, maar de helft daarvan zou verspilde moeite zijn omdat ze op jou niet van toepassing zijn en dat kunnen we voorkomen als je je probleem en de hele context duidelijk en uitgebreid uiteen zet in je topicstart.

Open dus gerust een nieuw topic, maar hou je dan wel aan voorgenoemde quickstart. :)

[edit]
En uiteraard, asfaloth_arwen is me voor, heb je meer aan Debuggen: Hoe doe ik dat? dan aan symptoombestrijding ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 03-03-2009 10:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.