Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 17:20
hallo,

Ik zit met het volgende.

Ons bedrijf heeft een aantal uitvoerder die op locatie moeten kunnen faxen en ontvangen. Op het moment hebben wij hiervoor een draadloze oplossing via kpn, samen met een kleine print/scan/fax. Helaas werkt dit niet vlekkeloos. Het ontvangen gaat goed, maar het verzenden komt nog wel eens in een loop, waardoor de ontvanger het faxje soms oneindig krijgt.

Graag zou ik nu het volgende willen realiseren: De uitvoerder ontvangt en verstuurd de faxen vanuit zijn mail naar een programma hier (op kantoor) op de server (via een dongel). Deze server moet het dan via een faxnummer die voor elke uitvoerder uniek moet zijn (zoals ze nu ook allemaal een apart nummer hebben met de mobiele oplossing)

Wanneer de server dan per nummer een fax ontvangt, moet deze hem weer doorsturen naar de email van de uitvoerder.

Ik weet eigenlijk niet wat ik nu in gedachten heb te realiserenvalt en of het simpeler kan. Ik weet wel dat er online oplossingen bestaan. Maar deze wil ik eigenlijk niet gaan gebruiken.

Ik hoop dat ik met hulp van jullie advies tot een mooie oplossing kan komen.

• S van Aalst
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-07 17:20
Reclame maken/spam doe je maar ergens anders.

[ Voor 91% gewijzigd door IEF op 15-04-2009 22:48 ]

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:24
Of je pakt GFI Faxmaker, Rightfax of een ander .. Er zijn volgens mij veel van dit soort fax programma's het probleem zit hem wellicht in de nummers die jij wilt gebruiken, als dat nog steeds die mobiele moeten zijn heb je een probleem. Anders ISDN aansluiten faxnummer toekennen en faxen maar!