Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[outlook 2003] e-mail afdrukken in kleur

Pagina: 1
Acties:

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-11 20:08
Wanneer men in outlook een e-mail ontvangt met hier bijvoorbeeld een afbeelding of tabel met kleuren in dan worden deze niet afgedrukt in kleur. (maar gewoon zwartwit)

Echter als men eerst op doorsturen, beantwoorden (dus enige vorm van bewerking) klikt en dan kiest voor afdrukken wordt er wel gewoon in kleur afgedrukt.

Windows XP SP2

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-11 20:08
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem, als ik op het internet/google zoek vind ik meer mensen met dit probleem echter niemand die een oplossing heeft.

Verwijderd

ik zie bv. het item fonts used when printing dat er mee te maken kan hebben. ga tevensde memostijlen en alle afdrukinstellingen na op relevante instellingen.

• dkoel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Ik heb het probleem hier ook gepost.

Uiteraard heb ik ook alle memostijlen, enz. nagekeken.

Ik maak gebruik van Outlook 2003 SP3 uit het SB pakket en Windows XP Pro NL SP3. Beide programma's zijn volledig geupdate.

• dkoel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
Voor mij is het i.i.g. opgelost.

De mails waren opgemaakt in HTML. De gekleurde cellen werden niet gekleurd afgedrukt.

Ik heb in IE onder Extra, Internet Opties, Geavanceerd, Afdruk, Achtergrondkleuren- en Afbeeldingen afdrukken aangevinkt.