Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrckscom
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-01-2016
Hallo allemaal,

Alles goed?
Ik ben benieuwd naar de ervaring van mensen die werken of hebben gewerkt bij IT Solution Partners in Amsterdam.
Ik heb er al een eerste en tweede gesprek gehad en ze spreken me wel aan, maar ik wil toch nog graag de ervaringen lezen van andere mensen...

Ik ben namelijk ook nog bezig met andere bedrijven en ik wil toch wel een goede keuze maken ;)

Alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb hier iemand naast me zitten die bij ITSP werkt. Zal eens vragen of hij hier wilt reageren.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrckscom
Graag, ik ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrckscom
Helaas zie ik nog geen reacties ;(

Heeft er dan niemand ervaring met ITSP? :?

[ Voor 4% gewijzigd door ptrckscom op 04-03-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

Geen ervaring, heb er zelf gesolliciteerd maar afgewezen omdat ze mensen met meer ervaring zochten.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrckscom
Ow das minder dat je werd afgewezen!

Was jij wel op gesprek geweest bij hun?
Zo ja, wat was jouw ervaring daarmee, hoe hadden ze je ontvangen en wat was jouw indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Ik ben wel benieuwd naar de zekerheid in de huidige situatie. Vallen er hier gen ontslagen? Zitten er mensen op de bank? Zijn er ook jaarcontracten die niet verlengt zijn of mensen die hun proeftijd niet doorkwamen vanwege budget cuts?

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

Weiry schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:57:
Ow das minder dat je werd afgewezen!

Was jij wel op gesprek geweest bij hun?
Zo ja, wat was jouw ervaring daarmee, hoe hadden ze je ontvangen en wat was jouw indruk?
Nee ben per e-mail op basis van mijn CV afgewezen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Helaas heeft hij geen account hier. Maar zover hij mij heeft verteld en mijn eigen ervaringen is ITSP wel een goeie club. Ik heb hier nu iemand van de afdeling remote beheer zitten die zijn werk goed doet. Ook loopt er vandaag iemand rond die onderhoud pleegt op ons Netapps. De laatste komt hier nu ongeveer 2 jaar en is kwa kennis ook goed. Wij gaan ook iemand inhuren die het technisch applicatiebeheer gaat doen.

3 jaar geleden hebben wij ook een aantal mensen vast gehad (fulltime) waar ik wat minder over te spreken ben. Maar dat lag meer aan de soort personen. De accountmanagers en leidinggevende mensen zijn overigens wel allemaal okee.

Persoonlijk denk ik wel dat ITSP een goede werkgever is iig. Als je nog meer vragen hebt, stel ze dan. Dan vraag ik het hier aan de mensen van ITSP zelf voor je.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrckscom
Dank jullie wel voor de reacties!
Mijn beslissing is genomen ;)

Groetjes en een fijn weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met ITSP als werknemer maar wel als Freelancer.

Als freelancer kan ik je zeggen dat ze op zich wel een goede club waren, echter sinds een half jaar erg onbetrouwbaar geworden, laat uitbetalen (veel later dan contract termijn) leugens en onduidelijkheden. Ze zijn slechts bereikbaar, en sinds kort betalen ze helemaal niet meer.

urensheets zijn getekend
eindklant heeft betaald

maar ze reageren niet meer op brieven en emails, ze geven geen reden voor het uitbetalen van de facturen. Mischien zijn ze wel goed voor hun personeel maar ik zou oppassen.

PS, zelfs na een brief van mijn advocaat met een datum voor een kortgeding betalen ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:38:
Ik heb geen ervaring met ITSP als werknemer maar wel als Freelancer.

Als freelancer kan ik je zeggen dat ze op zich wel een goede club waren, echter sinds een half jaar erg onbetrouwbaar geworden, laat uitbetalen (veel later dan contract termijn) leugens en onduidelijkheden. Ze zijn slechts bereikbaar, en sinds kort betalen ze helemaal niet meer.

urensheets zijn getekend
eindklant heeft betaald

maar ze reageren niet meer op brieven en emails, ze geven geen reden voor het uitbetalen van de facturen. Mischien zijn ze wel goed voor hun personeel maar ik zou oppassen.

PS, zelfs na een brief van mijn advocaat met een datum voor een kortgeding betalen ze nog niet.
Hi,

Heb zelf geen slechte ervaringen met IT Solution Partners. Werk nu al een paar jaar als freelancer voor ze en ervaar niet dezelfde problemen, ook de laatste weken gaat alles gewoon prima >:) . Mijn inziens is het een goede club mensen met leuke projecten. Het is wel zo dat je als freelancer wel je administratie goed op orde moet hebben, maar dit is natuurlijk logisch in ons vak.

Conclusie: het is mijn inziens een leuke club om bij te werken!

Gr.
Harry
Pagina: 1