Bij deze wil ik bij wijze van proef even een topic starten waar iedereen zijn eigen gemaakte ringtones kan dumpen. Vaak hoor ik een vet nummer en dan denk ik, wow.. dat zou een gave ringtone zijn. Dus dan open ik GarageBand en maak er ff een ringtone van.
De reden voor dit topic: Vaak hebben andere mensen vette ideeen voor ringtones en denk je, die wil ik ook hebben. Dus hier de gelegenheid voor mensen om ringtones te posten.
Belangrijk
- Ringtones moeten in .m4r formaat zijn zodat iedereen ze in iTunes kan dumpen!
- Dit is geen request topic!
Ps. Als de moderators denken dat dit niet kan wegens rechtenschending enzo, (het zijn echter maar slecht gecomprimeerde bestandjes van max. 40 sec) dan mag dit topic weer gesloten worden, het is ook maar een proef.
De reden voor dit topic: Vaak hebben andere mensen vette ideeen voor ringtones en denk je, die wil ik ook hebben. Dus hier de gelegenheid voor mensen om ringtones te posten.
Belangrijk
- Ringtones moeten in .m4r formaat zijn zodat iedereen ze in iTunes kan dumpen!
- Dit is geen request topic!
Ps. Als de moderators denken dat dit niet kan wegens rechtenschending enzo, (het zijn echter maar slecht gecomprimeerde bestandjes van max. 40 sec) dan mag dit topic weer gesloten worden, het is ook maar een proef.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G