[iPhone] Ringtones

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-10 14:47
Bij deze wil ik bij wijze van proef even een topic starten waar iedereen zijn eigen gemaakte ringtones kan dumpen. Vaak hoor ik een vet nummer en dan denk ik, wow.. dat zou een gave ringtone zijn. Dus dan open ik GarageBand en maak er ff een ringtone van.

De reden voor dit topic: Vaak hebben andere mensen vette ideeen voor ringtones en denk je, die wil ik ook hebben. Dus hier de gelegenheid voor mensen om ringtones te posten.

Belangrijk

- Ringtones moeten in .m4r formaat zijn zodat iedereen ze in iTunes kan dumpen!
- Dit is geen request topic!

Ps. Als de moderators denken dat dit niet kan wegens rechtenschending enzo, (het zijn echter maar slecht gecomprimeerde bestandjes van max. 40 sec) dan mag dit topic weer gesloten worden, het is ook maar een proef.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-10 14:47
Om zelf maar even te beginnen:

Moby - Extreme Ways (Mijn huidige ringtone naar wens ge-edit)
Rank 1 - L.E.D. There Be Light (Mijn ringtone voor bepaalde mensen ;) )

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:18
Waarom moet dit nou weer Apple specifiek zijn dan :|

Is er niet iets waarmee je mp3 naar dat m4r kunt omzetten? Dan kun je het topic ook gebruiken voor ringtones voor andere telefoons/smarthpones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Misschien heel nobel, maar het delen van copyrighted muziek, hoe kort of lang het ook is, is iets wat we liever niet zien hier op GoT. Zie ook Het algemeen beleid: Licentie- of copyrightschendingen.

Daarnaast: als je twijfelt of je wel of niet een topic kan plaatsen, neem dan eerst contact op met de moderators. Ga voortaan niet eerst het topic openen om te kijken waar het schip strandt. Zie ook Het algemeen beleid: Als het niet mag, haal het dan achteraf maar weg.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.