Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:03
Zo net de VIA ingevuld (aangifte 2008) en het klopte bijna, notabene de gegevens van het UWV waren niet ingevuld. Toch wel slordig. Overige 2 werkgevers stonden er wel goed in.

Nu wil ik mijn voorlopige teruggave stopzetten voor 2009, maar kan op de site van de belastingdienst alleen de verzoek of wijziging voorlopige aanslag 2009 vinden. In welk programma kan ik aangeven dat ik dat wil laten stoppen? (Is niet mogelijk in voorlopige aanslag 2009, er staat alleen een bedrag terug te ontvangen + verzenden).

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:50

Altaphista

1. check manual, 2. ask

kan dat niet gewoon met een wijziging doorgegeven worden? Je wilt het wijzigen naar 0 (nul).

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

• T-h-i-j-m-e-n
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-10 18:51
Vond het ook al vaag hoe je moest regelen dat je geen VT meer wilt.
Heb het ook maar doorgegeven via een wijziging waarbij ik alles op '0' heb gezet. Gevolg geen VT meer.
Ik heb dit in december doorgegeven, blijkbaar net iets te laat voor de VT van jan-09 want die kreeg ik in eerste instantie nog gewoon. In feb-09 volgde een acceptgiro om dit terug te betalen.

Ik denk dat als je nu door geeft dat je VT op 0 mag, dat je dan alle maanden die je al ontvangen hebt (waarschijnlijk ontvang je de VT van mrt-09 ook nog) moet terug betalen. :)

Thijmen

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Als je een VA 2009 wil stopzetten vul je je persoonlijke gegevens + inkomens gegevens in. Dan word hij op 0 gesteld en stopgezet. Je moet er idd rekening mee houden dat je het bedrag dat je tot nu toe ontvangen hebt terug mag betalen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:03
Hoe bedoel je op 0 gesteld? Ik zie gewoon nog een bedrag terug te krijgen: 2547 euro.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
Jullie gaan sparen bij de belastingdienst, als ik het dus goed begrijp? (geen slecht plan hoor)

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Op € 0 zetten, doe je door een redelijk hoog jaarinkomen op te geven via een wijzigingsformulier. Voor een alleenstaande ligt het maximum inkomen voor ZT op € 32.502, voor een gezin/stelletje op € 47.880. Voor HT liggen die bedragen (veel) lager.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Verwijderd

De toeslagen zijn inkomensafhankelijke bijdragen en werken anders dan de voorlopige teruggaaf.

Bij twijfelgevallen over de Belastingen in het algemeen kun je naar mijn mening altijd het beste even met ze bellen: 0800-0543

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Mwoa, ik werk vrij veel met de belastingdienst, zowel op gebied van Toeslagen, als op gebied van aangiftes/voorlopige teruggaven en ik heb zeker geen hoge pet op van de belastingtelefoon. Zij kunnen je de antwoorden geven die je zelf ook op de site van de belastingdienst kan geven: staat 't daar niet op, dan weten zij 't ook niet - uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
Ardana schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 08:05:
Op € 0 zetten, doe je door een redelijk hoog jaarinkomen op te geven via een wijzigingsformulier. Voor een alleenstaande ligt het maximum inkomen voor ZT op € 32.502, voor een gezin/stelletje op € 47.880. Voor HT liggen die bedragen (veel) lager.
Da's mooi, alleen gaat dit topic over de Voorlopige Teruggave, wat niks met zorgtoeslag of huurtoeslag te maken heeft.
Pagina: 1