Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

meerdere watermerken op 1 pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben met een project voor school bezig en nu heb ik een tabel gemaakt maar nou moet achter elke rij een ander watermerk komen te staan.
ik heb al van alles uitgeprobeerd maar het lukt mij niet.
ik werk met office 2003 en 2007.

zou iemand mij kunnen helpen?

MVG Wienand Wienen

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:59:
ik heb al van alles uitgeprobeerd maar het lukt mij niet.
ik werk met office 2003 en 2007.

zou iemand mij kunnen helpen?

MVG Wienand Wienen
Vertel even wat je dan hebt geprobeerd en waarom dat niet was wat je wilde. Anders krijg je de eerste tien post in de trant van: probeer A, nah, heb ik al gedaan, probeer B, nah heb ik al gedaan, probeer C, etc.
Overigens is strikt genomen maar één watermerk op een pagina mogelijk maar illustraties: onbeperkt. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
ik heb via opmaak menu en dan invoegen watermerk zowat elke functie uit dat menu gehad alleen niks werkte.
ook illustraties heb ik geprobeerd maar dat werkt niet helemaal want daar is de rijhoogte te laag voor dan krijg je onleesbare watermerken
ik heb via internet gezocht maar nergens stond een oplossing ook op GOT niet.

Verwijderd

lees de post van Lustucru door : illustraties kunnen zowat onbeperkt ingevoegd worden (invoegen->figuur->uit bestand...). bij rechtsklikken op de ingevoegde figuur kan je via opmaak de indeling wijzigen (bv. voor tekst) en de relatieve volgorde tov de tekst en andere figuren wijzigen.