Microfoon werkt enkel in game mode

Pagina: 1
Acties:

• ImpulseW
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03-2025
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik het onderwerp hier goed plaats. (Ik hoor strenge verhalen over dit forum :$)

Maargoed. Ik werk met een Logitech Premium Stereo headset, en sinds vandaag reageert hij enkel nog maar wanneer ik ingame zit. Wanneer ik het spelletje dan weer afsluit kapt mijn microfoon er ook gelijk weer mee. Ik heb enkel in het volumepanel die bij mijn geluids kaart zat (SB X-Fi Audio [EC00]) een paar dingen aangepast waar je muziek kan mixen om het verschil te horen. Ook heb ik al restore default settings gedaan bij die panel, maar het werkt nog steeds niet.

Alvast hartelijk bedankt voor de hulp. :)

• ImpulseW
Iemand? :o

Verwijderd

Windows icoon rechtsonderin (Dubbelklik) > Opties, Eigenschappen, selecteer het apparaat en klik op 'Opnemen' > Selecteer je microfoon en vink de rest uit. Als het goed is is dit nu je default opname-apparaat :)

• ImpulseW
Windows icoon rechtsonderin? Welke bedoel je?

Edit: Ik heb hem al. Ik zit helaas nu op school dus vanmiddag thuis even proberen. Bedankt! :)

[ Voor 52% gewijzigd door ImpulseW op 03-03-2009 09:34 ]

Verwijderd

Windows default icon, het speakertje dus :)

• ImpulseW
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:34:
Windows default icon, het speakertje dus :)
Ja ik had net mijn vorige bericht ge-edit. Thuis even proberen. ;) Hartelijk dank! :)

Edit: Het werkte niet, en ik heb maar systeemherstel gedaan. Nu doet ie het weer. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door ImpulseW op 03-03-2009 20:32 ]

Pagina: 1