Toon posts:

[dock] Jamo i300

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met dit docking station voor de iPod? :)

Graag zou ik horen of de iPod Touch (2nd gen) en iPhone volledig compatible zijn (en dus ook opladen) op de Jamo i300. Ik heb het halve Internet afgezocht maar kan het antwoord maar nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ben er inmiddels achter gekomen dat je met de iPod dock van de Jamo i300 wel de tunes op je iPod Touch en iPhone kunt afspelen, maar dat de iPod Touch en de iPhone helaas NIET opladen.

Omdat ik mijn zinnen wel redelijk heb/had gezet op de i300, ben ik nu aan het zoeken naar een 'oplossing'. Daarom de volgende follow-up question:

Zou het mogelijk zijn om los een andere ipod dock, bijvoorbeeld de "Apple Universal Dock" te kopen, en die op de Jamo i300 speakerset aan te sluiten, ZONDER dat daarbij geluidskwaliteit verloren gaat? Of is het wel echt aan te raden om de dock te gebruiken die echt hoort bij de set (en van hetzelfde merk is)?

Bij voorbaat heel veel dank voor jullie inzichten in deze!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt het oplossen met een universal dock, zonder geluidsverlies. Of je kunt het oplossen met een Scosche passPORT home dock, welke rond dezelfde prijs zit. Geen idee alleen of deze wel op de Jamo past.

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 04-03-2009 00:33 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:33:
Je kunt het oplossen met een universal dock, zonder geluidsverlies. Of je kunt het oplossen met een Scosche passPORT home dock, welke rond dezelfde prijs zit. Geen idee alleen of deze wel op de Jamo past.
Dank voor je reactie! Het 'gat' in de dock van de Jamo ziet er precies hetzelfde als bij de docks van die in dat filmpje, dus ik vermoed dat het wel gaat passen. Als ik via de gegeven link die convertor probeer te bestellen blijkt echter dat dat alleen vanuit de VS en Canda kan. Weet je toevallig ook een website waar ik die Scosche passPort home dock naar een adres in Nederland kan laten sturen? Heb self al geGoogled maar zonder succes.

iig nogmaals hartelijk dank voor deze suggestie (zelfs ook nog in black)!! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Found!

Ter informatie voor anderen; https://www.scoschedirect.co.uk/ verstuurt ook naar NL