Toon posts:

BureauBlad die vaak raar doet.

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier vaak een probleempje met m'n pc/bureaublad.
Als ik een Winrar bestand of op een apparte site zit gaat m'n bureaublad en computer raar doen.
Als ik een tabblad ga minimaliseren of afsluiten dan zie ik hem nog wel staan maar alleen is het een soort screenshot van die pagina.
Ik kan maximaal 2 tabbladen minimilaseren/afsluiten, als ik dat heb gedaan dan gaat ie niet verder en blijft ie staan.
Alle sneltoetsen worden uitgeschakelt ik kan wel Taakbeheer openen.
Maar op de bureaublad kan ik helemaal niet komen.
Dus ik trek dan snel de stekker uit het stopcontact.
Weet iemand misschien wat het probleem is?

Alvast bedankt,

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Scan je pc eens op virussen en malware, misschien dat er iets 'smerigs' op jouw pc zit.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-11-2025
Viruss- en spywarescanner eens laten draaien? (daarvóór eens kijken wat of je speciale zaken opmerkt in taakbeheer)

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Kan je je bureaublad wel benaderen met de Start-toets+D?

Als je taakbeheer kunt openen, kijk eens hoeveel het process explorer.exe in beslag neemt qua cpu-tijd en geheugen en sluit deze eens af en herstart deze via Bestand -> Uitvoeren... -> explorer.exe

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-02 22:04
Welkom op GoT!

Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Zoals gezegd kun je het beste je systeem eens testen op virussen en kijken hoeveel geheugen en processorkracht je computer vreet. Typisch een voorbeeld van een computer die het maar zwaar heeft. Is je computer verder ook traag?

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in een ander forumdeel, namelijk Windows Clients. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.