dlink dwl-3200ap en dwl-g710

Pagina: 1
Acties:

• reinhold
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02 11:19
Ik heb een probleem, ik ben op een camping bezig met een netwerk aan te leggen en heb daarbij een dlink DWL-3200AP en een range extander dlink DWL-G710 met buiten antenne. Nu heb ik de DWL-3200AP al aangesloten en ben nu aan het internetten maar ik krijg de rangeextander DWL-G710 er niet op aangesloten. Ik denk dat het een bepaalde instelling is op de DWL-3200AP maar kan dit niet vinden. Wie kan mij hierbij helpen.
Ik heb thuis een fritzbox en ook met 2 extanders en moest deze ook apart instellen om er voor te zorgen dan deze noor de basis wilden luisteren en ik denk dat het hier ook moet maar kan er niet achter komen.
Wie kan mij helpen.

• reinhold
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02 11:19
Heeft er echt niemand ervaring met hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik heb dlink ook al een bericht gestuurd maar ook geen reactie. En ik heb alleen maar een 0900 nummer en kan dus niet bellen vanuit frankrijk.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Je zal denk ik moeten zoeken naar de term WDS in je accesspoint. Ik ken je hardware niet, dus helaas kan ik je niet helpen.

Ik had trouwens vandaag contact met D-Link support via dat 0900 nummer, maar die werd doorgeschakeld naar een 020 nummer. Wellicht kun je iemand in NL dat 0900 nummer even laten bellen, het 020 nummer laten noteren en op die manier toch de support bereiken :)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Even gecheckt, dat nummer is 020-5813800. Je krijgt dan echter wel de telefoniste van het bedrijf wat de support voor D-Link verzorgt aan de lijn. Wellicht kan zij je doorverbinden als je aangeeft dat je vanuit FR belt en dus geen 0900 kan draaien..