Toon posts:

Extending Desktop werkt niet meer, clonen nog wel ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit hier met iets waar ik werkelijk niet meer met me verstand bij kan.

Ati3870
Samsun syncmaster 226BW ( 1680-1050 )
Sony Bravia 40W4500 ( 1980-1020 )

Gisteren nog werkte alles perfect, kon keurig mijn desktop extenden naar mijn LCD TV, hem als primary monitor aanmerken enz. Alles is goed ingesteld qua formaat, kleuren you name it.

Nu wilde ik vandaag dus hetzelfde doen, extend desktop en daarna mijn LCD TV als primary gebruiken om te gamen zodat ik niet windowed hoef te gaan spelen. Echter tot mijn verbazing wanneer ik de vakjes extend en use as primary aangevinkt heb en daarna apply druk..niks ! vakjes gaan weer unticked en thats it.
Met Ati control center proberen dan maar....zelfde resultaat...Clonen echter gaat WEL met Ati maar daar zit ik niet op te wachten uiteraard. Qua resolutie werkt het niet, dual setup gaat dan dus niet op om meer te kunnen zien dan 1 prog. enz enz enz.

TV wordt dus keurig herkent nog altijd maar bepaalde functie werkt niet meer.

Sinds gisteren heb ik zover ik me herinner alleen Spyware Doctor/PC tools geinstalleerd, rFactor geinstalleerd met wat mods etc, paar films gedownload en dat was het wel. Zodoende dit alles gedisabled maar haalt niks uit. Spyware doctor etc., weer geuninstalled...nog altijd zelfde probleem.
PC op alle mogelijk manieren geschoont maar probleem blijft.
Zou nog een roll back kunnen doen naar 3 dagen terug maar misschien dat er hier idee"en of suggesties zijn ?

Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
System Restore heeft niks geholpen.

Reinstall van de Ati drivers net zo min...+ dat ik nu dingen met CCC heb die al helemaal dubieus zijn.
Gaat naar 8 bit, na apply van juiste settings gaat deze idd. naar juiste settings.
Probeer ik vervolgens extend desktop..wat dus nog niet werkt ( clonen weer wel lol ) dan schiet ie weer naar 8 bit min. resolution.

Schiet mij maar lek.

Als ik wel kan clonen en hij nu dus alles wel normaal weergeeft kan dit toch geen hardwarematig probleem zijn?
Modbreak:Liever niet twee keer achter elkaar posten <24u.

Heb je iets toe te voegen? Gebruik dan de edit knop :)

Trouwens ook titelfix gedaan. Expending is iets anders dan extending :z

[ Voor 17% gewijzigd door dion_b op 02-03-2009 23:40 ]