Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Mediacenter laat geen beeld zien, wel geluid*

Pagina: 1
Acties:

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11 20:41
Ik heb een probleem en heb alles al geprobeerd maar ik kom er niet uit.
Ik heb op mijn pc vista ultimate, hierdoor heb ik dus ook windows mediacenter alleen hiermee heb ik een probleem. Als ik daar films mee kijk video_TS dan krijg ik wel geluid maar houd zwart beeld. Ik weet dat dit waarschijnlijk met codecs te maken heeft maar heb alles algeprobeerd van k-lite tot aan die van windows.
Weet iemand waar het nog meer aan kan liggen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Krijg je ook enige foutmeldingen? Alle codecs al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd? De films werken wel op andere systemen / Operation Systems? Werken de films wel met andere afspeelprogramma's?

Misschien handig dat je hier een antwoord op kan geven, dat scheelt weer uitzoeken ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• geldermalsen
Ja met power dvd spelen ze wel gewoon keurig. Heb alle codecs al verwijderd en erop nieuw opgezet. Maar welke kun je nu beste hebben veel mensen zeggen k-lite maar die werkt ook niet :(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

geldermalsen schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:05:
Ja met power dvd spelen ze wel gewoon keurig. Heb alle codecs al verwijderd en erop nieuw opgezet. Maar welke kun je nu beste hebben veel mensen zeggen k-lite maar die werkt ook niet :(
Persoonlijk gebruik ik http://www.cccp-project.net/ :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• geldermalsen
Oke en daarmee werkt het wel? Ik heb al wel het register aangepast zodat ik de films kan zien maar dan krijg ik dus wel beeld en geen geluid. Ik zou jou codecs eens gebruiken kijken of dat helpt.

Met vriendelijke groet Roy Drost

• geldermalsen
Ik heb gisteren uit frustratie de hele pc opnieuw geinstaleerd. En heb het register weer aangepast zodat je een icoontje dvd heb. En een map toegevoegd waar de films staan. Hij speelt het nu wel opeens echter nu schokt het beeld en krijg ik van de 100 films die in die map staan er maar 3 te zien. Weet iemand waardoor dit probleem komt?
Pagina: 1