Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:55
Ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, maar het blijkt dus mijn sim kaart te zijn.

Als ik mijn telefoon aanzet vraagt hij, telefoon opstarten zonder sim.

ik kan mijn telefoon dus niet meer aanzetten met mijn kpn sim, doe ik er een andere in dan is er niks aan de hand..

wat kan dit zijn?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kun je niet het beste naar een KPN-servicepunt of winkel gaan met de SIM-kaart en telefoon? Of bel met de klantenservice :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Een defecte SIM kaart, want schijnbaar herkent je telefoon hem niet. Kun je laten vervangen via klantenservice (0612001200 vanaf vaste lijn) of direct in de winkel, wel even een legitimatie meebrengen. Vervanging is 17 euro excl btw.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je poogde om dit in een bestaand topic te plaatsen? In ieder geval verwachten we wel wat meer van je alvorens je hier een topic opent. Je geeft niet aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en bovendien lijkt het me ook handig dat je even contact opneemt met de KPN klantenservice.

Lees Het algemeen beleid nog eens door om te kijken wat we van een topic verwachten.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Geen flauw idee, maar zo start je een topic niet en na heel wat jaartjes geregistreerd te zijn moet je dat vast wel weten ;)

Dit topic is gesloten.