Hoe staat je jullie Iiyama Pro411(A705MT)??

Pagina: 1
Acties:

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Topicstarter
Ik heb pas een nieuw computer met een Iiyama A705MT, maar krijg telkens probs met die instellingen, het gevolg is nu, dat ik met een af wijkendbeeld zit. De bezitters kunnen mij een pleziertje te doen, om even hun standen van hun Iiyama door te geven ;).
Doe het als volgt: Pin-Cusion: ..%
Trapezoid: ..%
Parrallelogram:..%
Pinn-Ballance: ..%
Tilt: ..%
Dit kun zien als je op de menuknop van je Iiyama drukt, en dan vervolgens bij "shape: kijken.
Alvast bedankt voor jullie hulp:).

Verwijderd

Gewoon klooien tot ie goed staat.... simpel toch?

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Op maandag 26 februari 2001 17:50 schreef -BORG- het volgende:
Gewoon klooien tot ie goed staat.... simpel toch?
Heb ik ook gedan, maar veranderd telkens weer.
Misschien dat ik de volgende ze moet gaan op schrijven.

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Niet meer??? Ik ben niet lui om zelf ff uit te gaan zoeken, maar krijg volgens mij niet echt strak, help me please.....;)

Verwijderd

Heb je wel rekening gehouden met de 30 minuten opwarmtijd van deze monitor? Ik heb hem namelijk ook en als ik mijn monitor aanzet is het beeld altijd iets te breed en pas na 30 minuten is het normaal. Controleer dit eerst even zou ik zeggen.. en ik denk trouwens ook dat alle instellingen verschillen per monitor.. ook al heb je hetzelfde type.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

De juiste monitor drivers (Iiyama site) leken bij mij al verbetering te heven.
Verder een kwestie van afstellen in de div. resoluties en dat kost nu eenmaal een beetje tijd.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Ik heb de nieuwste drivers gedownd, en heb trouwens ook rekening meegehouden met die 30 minuten opwarmen. Heb toch liever die potmeters van vroeger;)

Nog meer adviezen??????

Verwijderd

Je kan proberen om na het instellen de instelling handmatig te saven. Daar is een optie voor in het menu.. moet je even opzoeken in de handleiding. Anders kun je ook een mailtje sturen naar iiyama op hun website.. ze geven vrij snel antwoord :)

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Op dinsdag 27 februari 2001 10:21 schreef _jero_ het volgende:
Je kan proberen om na het instellen de instelling handmatig te saven. Daar is een optie voor in het menu.. moet je even opzoeken in de handleiding. Anders kun je ook een mailtje sturen naar iiyama op hun website.. ze geven vrij snel antwoord :)
Hmm, ik zie het ja, maar moet wel de goed instellingen hebben voordat ik ga opslaan.
Pagina: 1