Iemand hier ervaring mee? Ik zocht net, maar kon geen topic over vinden. Graag hoor ik jullie mening.
Een volwaardig topic is er niet nee, al is er wel wat neergeschreven in [PS3] Soul calibur IV, welke versie? . Niets houdt je natuurlijk tegen om zelf een mooie topicstart te maken, al is het wat mosterd na de maaltijd denk ik: Ik vrees dat je op dit moment niet veel animo zal vinden voor SC4, aangezien de liefhebbers nu volop met Street Fighter 4 bezigzijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat is nu ook de vraag, varen deze twee spellen in de zelfde vaart? Ok het zijn beide vecht spellen, maar hoeveel verschil is er tussen? Zijn er mensen die allebei hebben gespeeld en een goed review over kunnen geven?
Over welke twee games heb je het? SC 4 en .... ? In het "welke versie" topic wordt gesproken over de PS3 US vs EU versies maar ook over de 360 vs PS3 versies. Need more info....
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
De nieuwe Street Fighter.Creepy schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:06:
Over welke twee games heb je het? SC 4 en .... ? In het "welke versie" topic wordt gesproken over de PS3 US vs EU versies maar ook over de 360 vs PS3 versies. Need more info....
Goeie reviews vind je zat op internet, maar ik kan je in ieder geval melden dat er een wereld van verschil zit tussen beide spellen. Most obvious is het gebrek aan wapens in SF IV, maar op zo'n beetje alle andere fronten verschillen de spellen ook wat mij betreft. Wel steengoed allebei.Ozhan99 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:12:
Dat is nu ook de vraag, varen deze twee spellen in de zelfde vaart? Ok het zijn beide vecht spellen, maar hoeveel verschil is er tussen? Zijn er mensen die allebei hebben gespeeld en een goed review over kunnen geven?
Ik vind Soul Calibur 2 de beste fighter. Nog steeds wel. Deel 4 schiet te kort. Erg leuk om met vrienden te spelen, maar als je een serieuze fighter met balans en zonder glitches zoekt kun je beter naar SF4 kijken.
In tegenstelling tot SC2 en SF4 is SC4 niet in de arcades getest om de balans te verfijnen en de glitches er uit te halen. Verticals tracken enorm in SC4 en dan ook nog geheel op willekeur. Vaak genoeg heb ik moves zien whiffen; ofwel het had moeten raken, maar mist. Dit is een breed onderkent probleem in het spel, maar na de quick buck DLC heeft Namco niets meer met dit spel gedaan terwijl ze wel de illusie hebben gewekt dit te doen door een eigen forum op te zetten.
Dit is alleen ter promotie geweest en is nu ook zo goed als dood. De online modus is slecht geimplementeerd en nodeloos laggy door matige netcode.
Dus zoek je een game om gewoon af en toe wat te knokken met vrienden dan is SC4 leuk. Maar wil je meer diepgang en een fighter waar in je kunt investeren dan is SF4 de betere keus.
In tegenstelling tot SC2 en SF4 is SC4 niet in de arcades getest om de balans te verfijnen en de glitches er uit te halen. Verticals tracken enorm in SC4 en dan ook nog geheel op willekeur. Vaak genoeg heb ik moves zien whiffen; ofwel het had moeten raken, maar mist. Dit is een breed onderkent probleem in het spel, maar na de quick buck DLC heeft Namco niets meer met dit spel gedaan terwijl ze wel de illusie hebben gewekt dit te doen door een eigen forum op te zetten.
Dit is alleen ter promotie geweest en is nu ook zo goed als dood. De online modus is slecht geimplementeerd en nodeloos laggy door matige netcode.
Dus zoek je een game om gewoon af en toe wat te knokken met vrienden dan is SC4 leuk. Maar wil je meer diepgang en een fighter waar in je kunt investeren dan is SF4 de betere keus.
Pagina: 1