Toon posts:

Lite-On vs Plextor 12x10x32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
ik wil een fikkertje gaan kopen, maar weet nog niet welke. Ik twijfel tussen Lite-On en Plextor. Lite-On en Plextor kosten resp. rond de f 400,= en f 600,=.. Waarom zou ik 200 piek meer betalen voor Plextor? :? Is LiteOn zo slecht, of Plextor juist zo goed? Post hier uw ervaringen.

• quez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2025

quez

Ik heb een liteon en werkt prima.
plextor geen verstand van

Verwijderd

He,

ik heb zelf de Lite-on en bevalt me prima...
de Lite-on heeft het zelfde loopwerk als de plextor en heeft verder ook dezelfde mogelijkheden als de plextor...

voor 200,- kan je een hoop cd's kopen *D

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ga gewoon voor de Lite-On

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Kan die Liteon ook CD-texst schrijven nadat je de tekst zelf hebt ingevoerd?
zodat je het op je scherm van je audio cd speler kan aflezen?????

Greetz Gekke Hekke

Verwijderd

met laatste firmware ondersteund de lite on ook cd text, alleen weet ik niet of je cd speler het doet(heel veel niet nl), volgens mij kun je zelfs plextor firmware over die liteon gooien, is toch hetzelfde loopwerk, heb je plextor met ander frontje en 200 piek cheaper, weet het alleen niet zekr

Verwijderd

Waar kan ik het vinden zodat ik het 100% zeker weet dat die Liteon CD-Text schrijft?

En waar kan ik die firmware vinden??

Ik heb al naar 15 bedrijven uit de pricewatch een e-mail gestuurd met dezelfde vraag of de Lite-on 12x10x32 CD-text kon schrijven?
7 zijden ja en 8 nee dus kwam ik nog niet verder en op de site van liteon staat niets??

Ik heb de Technics SL-MC7 (110 CD wisselaar) met CD-Text functie.

• mister2x
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2024
Is dat cd-text niet softwarematig, dat je gewoon de juiste software moet hebben die dat ondersteunt?

Verwijderd

gekkehekke: zie http://www.liteonit.com.tw

heb zelf trouwens ook een Lite-On 12x10x32 brander, en ben er zeeer tevreden over...

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:52

bloody

0.000 KB!!

ja. ondersteund wel cdtext!

ga voor die liteon!!

nope

Verwijderd

Heeeeey heel heel erg bedankt nu maken jullie mij de keuze heel erg makelijk. :)

>:)Liteon 12x10x32>:)

http://www.liteonit.com.tw/Etech/Etech.htm

Q28. Does LITE-ON CD-RW Drive support CD-TEXT format?

A28: Yes. LITE-ON drive does support CD-TEXT read/write.
Back Page Title

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:48
de brander is het zelfde maar het verschil zit in de garantie

plextor: brander word binnen 3 dagen opgehaald en binnen 2 weken heb je een nieuw

lite on: slechte garantie service (als je zo hier en daar hoort tenminste)

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25
naja..... je hoeft er niet vanuit te gaan dattie kapot gaat. en ik ga zeker niet de helft meer betalen voor een "betere" garantie.

Verwijderd

PLEXTOR ROELEERT: NOOIT EEN MISLUKTE CD ALS JE ARITA CD'S GEBRUIKT :)

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:56

Paladin

Play Ball!

btw is iemand er al achter welke van de 24 speeds je beter kan nemen?

want daar kan ik echt niet over beslissen.
need help :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
(jarig!)
Als je trouwens de search had gebruikt had je deze link gevonden: [topic=153083]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 08:57
Op maandag 06 augustus 2001 19:11 schreef Onik het volgende:
Als je trouwens de search had gebruikt had je deze link gevonden: [topic=153083]
Lol

Dat gaat een beetje moeilijk als de topicstarter dit bericht al heeft gepost op 26 februari. Die link van jou is ergens in Juni gepost :+

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 18:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb gehoord dat plextor heel erg goed is en dat lite on ook goed is maar kwalitatief minder...

maar gewoon lite on pakken

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb allebei de merken maar sinds vorige week voor in mijn IDE bak een snellere writer gekocht ik wou daar niet veel aan uitgeven,heb toen een Liteon 12x10x32 gekocht
en het is alleen jammer geen 12102b maar een 12101b i.v.m SD2 kopieeren.Maar goed dat mag niet alle pret drukken.Heb er al heel wat mee gekopieerd,en moet zeggen hij doet het goed.En dat voor 250,- inclusief verzendkosten,daar kan je niet voor tobben.

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 22:40
[b]...heb toen een Liteon 12x10x32 gekocht en het is alleen jammer geen 12102b maar een 12101b i.v.m SD2 kopieeren.
Wat is het verschil? Ik wil me nl. ook deze week een lite-on 12x10x32 met burnproof kopen maar wil graag ff het verschil weten aangezien ik maar 1 model ken.

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 22:40
Oke...heb het verschil al gevonden...waarom treur je dat je de 12x10x32 hebt ipv de 12x10x40??? Ik zou juist liever die 32x hebben aangezien daar alle topics en firmwares betrekking op hebben en je haast nooit iets leest over die 40x variant.

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Op maandag 06 augustus 2001 23:37 schreef timotheebastin het volgende:
Oke...heb het verschil al gevonden...waarom treur je dat je de 12x10x32 hebt ipv de 12x10x40??? Ik zou juist liever die 32x hebben aangezien daar alle topics en firmwares betrekking op hebben en je haast nooit iets leest over die 40x variant.
Nee dat is niet het verschil hoor het blijft bij de Liteon 12x10x32 daar zijn twee uitvoeringen in de 12101B en de 12102B wat ik erover gelezen hebt is dat de 12102B Safedisk2 beveiligde cd's kan lezen en branden met CloneCD.

maar er schijnt dus! (niet zeker weten),een oplossing te zijn om toch SDv2 te kunnen branden.Maar dan moet je even op een andere site zijn om daar wat meer over te weten.

tjuuus
Pagina: 1