Xbox 360 controller met analog actions buttons

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Dag allemaal!

Ik ben opzoek naar een Xbox 360 controller die naast de analoge sticks & triggers ook analoge action buttons heeft. En in combinatie met een wireless functie in de kleur zwart zou helemaal te gek zijn.

Ik heb me rot gezocht op GoT Search and kwam alleen maar uit op game controllers voor de pc en xbox maar danwel zonder de analoge action buttons.

Google heb ik ook flink misbruikt, en ik heb 1 resultaat gevonden :

Big Ben Analogic Controller

Deze controller komt wel met draad, en als het goed is met 4 analog action buttons en analog sticks & triggers.Alleen heb ik geen winkel in nederland kunnen vinden die hem ook nog uberhaupt kan leveren.

Waarom wil ik analog action buttons? Ik ben een fan van racegames en ik wil gedoseerd kunnen remmen en gas geven met de X & A buttons.

[EDIT] vorige tekst heb ik verwijderd nadat ik heb gezien dat de gamepad alleen werkzaam op de pc is.[EDIT]

[ Voor 26% gewijzigd door HENNEP op 02-03-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-10 09:48
Het is geen oplossing voor je probleem, maar met de meeste racespellen geef je gas en rem je toch met de (analoge) triggers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:03
Ik denk dat je met twee zaken rekening moet houden:

1: Ondersteund de xbox en je game wel een analoge X en A button?
2: Kan je in je game wel de gas/rem configureren naar de X en A? Schakelen/view/e-brake vaak wel idd, maar gas en rem? ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Radko schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:46:
Ik denk dat je met twee zaken rekening moet houden:

1: Ondersteund de xbox en je game wel een analoge X en A button?
2: Kan je in je game wel de gas/rem configureren naar de X en A? Schakelen/view/e-brake vaak wel idd, maar gas en rem? ik betwijfel het.
Ik speel graag Forza 2 op de Xbox 360, maar ik ben niet weg van de triggers... :(

En Forza 2 ondersteund wel degelijk een configuratie op de X & A buttons om te kunnen gassen en remmen.
Die Bigben controller heeft analoge action buttons, precies wat ik wil, maar ik zoek hem ook draadloos, en als het nog even kan met een 8-way d-pad.. (in het zwart :D )

mijn wenslist

Analoge Action buttons (X,Y,B,A)
8-way D-pad
Wireless
Kleur : Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
*bumpje*

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:42

BM

Moderator Spielerij
Ik kan me totaal niet voorstellen dat je met een klein knopje zoals A/X beter kunt doseren dan de (imho) prima triggers van de standaard 360 controller. Ik was wel in de veronderstelling dat de 360 eigenlijk al analoge actionbuttons had :? Kennelijk zat ik daar dan mis mee.

Maar blijf er bij, imho is het onmogelijk dat knopjes beter doseerbaar zijn dan triggers :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
BM schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 07:46:
Ik kan me totaal niet voorstellen dat je met een klein knopje zoals A/X beter kunt doseren dan de (imho) prima triggers van de standaard 360 controller. Ik was wel in de veronderstelling dat de 360 eigenlijk al analoge actionbuttons had :? Kennelijk zat ik daar dan mis mee.

Maar blijf er bij, imho is het onmogelijk dat knopjes beter doseerbaar zijn dan triggers :P
Ja daar heb je zeker gelijk in, alleen ik ben eraan gewend (xbox & ps2) om de triggers te gebruiken om "op- en af te schakelen"

Als ik de triggers dus ga gebruiken om te doseren, dan word ik gedwongen om andere knoppen te gebruiken om te schakelen... Daar heb ik dus geen zin in.. :)

Ieder zijn eigen ding toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:35
HENNEP schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:43:
[...]

Ja daar heb je zeker gelijk in, alleen ik ben eraan gewend (xbox & ps2) om de triggers te gebruiken om "op- en af te schakelen"

Als ik de triggers dus ga gebruiken om te doseren, dan word ik gedwongen om andere knoppen te gebruiken om te schakelen... Daar heb ik dus geen zin in.. :)

Als het spel het ondersteunt kan je ook zoals in Gran Turismo 5 Prologue de triggers gebruiken om te schakelen en het rechter knuppeltje om gas te geven en te remmen. Doseren kan uiterst precies. Je rijdt dan net zoals met een radiografisch bestuurbaar auto'tje.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:42

BM

Moderator Spielerij
HENNEP schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:43:
[...]
Oh absoluut, doe vooral wat je niet laten kunt :)

Bedenk me alleen net dat je er niet zoveel aan zult hebben als je een controller vind die analoge knoppen heeft. Als het spel het niet ondersteund (en die kans is groot als de standaard controller het ook niet kan), zal er volgens mij vanuit gegaan worden dat de knoppen digitaal zijn. Lijkt me dat ze dan nog steeds werken als zijnde aan-uit.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
De game ondersteund analoge inputs vanuit de triggers, dus ik mag aannemen dat simpele analoge buttons dan vast wel ook moeten werken! :X

Ik heb deze controller in het Wit besteld bij Bol.com, puur om te testen : http://www.bigben-interac...kte/Details.asp?IDprod=60

30euro maar moeilijk te leveren..
Is er iemand anders die ooit een controller voor de Xbox360 heeft gehad met analoge action buttons? (dus niet de triggers of joysticks)

Afbeeldingslocatie: http://www.bigben-interactive.de/products/images/3/BB_246575_vp_white.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door HENNEP op 05-03-2009 12:44 . Reden: foto toegevoegd ]

Pagina: 1