Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook 2002 sp3 agenda toegang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Een collega heeft mij toegang verleend tot zijn agenda. Dit doet hij vanuit zijn werkplek met outlook 2002 sp3 en geeft mij 'publicerende redacteur rechten'. Ik koppel vervolgens bij mij zijn agenda en dat gaat allemaal goed tot op het moment dat ik een week verder wil kijken. Ik krijg dan de volgende melding:

'kan de agenda niet lezen. U hebt niet de vereiste machtiging om de bewerking uit te voeren op dit object uit te voeren, zie de map contactpersoon of systeembeheerder'.
Deze melding krijg ik ook als ik terug ga, soms verdwijnen er een paar afspraken zomaar.

Dit is de eerste keer dat ik hier tegenaan loop, heb dit al zo vaak zonder problemen gedaan.. dus ik me niet voorstellen dat ik iets verkeerds doe.

Ik heb hierop gezocht, maar kon geen oplossing vinden. Ook een google search op de foutmelding leverde me niets op.

Ik hoop dat iemand dit herkent en me de goede kant op kan sturen.

alvast bedankt.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Laat hem het volgende eens instellen:
Rechten op Postbus
Rechten op Agenda

Waarschijnlijk kan jij er dan meteen bij zonder teveel rechten te verlenen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
outerspace,
Rechten op de agenda staan op publicerende redacteur, daar was ik zelf bij. Alleen wat bedoel je met 'postbus'?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:55:
outerspace,
Rechten op de agenda staan op publicerende redacteur, daar was ik zelf bij. Alleen wat bedoel je met 'postbus'?
Onder je postbus staan Postvak In, Agenda, Contactpersonen etc. etc. :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)