Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of meerdere mensen klachten heeft over deze laptop ?

ik zelf heb er al een aantal :'( :

-Niet langere levensduur dan 2 jaar
-na een tijdje niet meer uit slaapstand kunnen komen
-overhitting
-complete systeem loopt vast maakt niet uit welke OS

wat mij opvalt is dat de meeste winkels en internetshops dit model uit de schappen haalt.
toen ik hier bij acer naar vroeg kreeg ik als antwoord dat er gewoon meer laptops uitkomen van acer.

ikzelf geloof dit niet omdat de vorige versies nog volop te krijgen zijn.

hebben mensen ook klachten over deze laptop post ze dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
Ik zelf het ook een 7520 maar daar heb ik weinig klachten over, ja de batterij is niet perfect maar als je hem aan netstroom hebt en de batterij zit vol gewoon de batterij uit de laptop halen en hij gaat al gelijk een stuk langer mee!
verder oververhitting heb ik wel gehad maar dat is puur even de laptop openmaken en alle stof eruit spuiten en dan is dat ook gelijk weg. Verder met vastlopers weinig geen last gehad en draai er toch verschillende OS'en op zoals ubuntu,vista,xp,fedora. Misschien komen die vastlopers bij jou wel doordat de laptop oververhit is. :9

[ Voor 17% gewijzigd door Knuckless op 02-03-2009 11:36 . Reden: foutje ]

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mn laptop al wel 10x opengedraaid en zelfs op lage temperturen krijg ik nog vastlopers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
En welkom op GoT. GoT is geen helpdesk, geen speeltuin en geen plaats voor kleine kinderen :(

Houd het A.U.B. vriendelijk en reageer ontopic. Acer heeft ook in mijn ogen geen goede naam. Veel hardware voor weinig, helaas ook weinig service en besparen ze iedere cent waar mogelijk. Volgens mij heeft een buurjongen van mij deze notebook ook en die wordt ook veel te heet. Ik denk dat men geen goede airflow heeft.

Het is inderdaad niet best hoe er dan omheen wordt geluld, alles om de klant "dom" te houden... Voor mij weer het bewijs om kritisch naar Acer te kijken bij het samenstellen van een Best Buy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn acer is nou al 3 weken bij acer en de reparatie status is nog steeds received

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 144% gewijzigd door GENETX op 02-03-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha omdat je kapot werkgeheugen probeerd te verkopen en blijf ontopic

of post niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet eens kapot werkgeheugen en zeker geen extra.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
En dit topic gaat op slot. Jullie zullen zo wel een bericht in je postvak vinden.

Het is dat ik het beleefd wil houden, maar jullie zijn echt een stel kleuters eerste klas. Ga naar buiten en ga daar mensen irriteren ofzo :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.