Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nu bezig met mijn stage voor de opleiding Technische Informatica. Daarna wil ik duaal gaan studeren. Dus 4 dagen in de week werken, en één dag naar school. Nu is er bij mij een vraag opgekomen. Wat is de gemiddelde verdienste van een parttime ICT'er, als die nog geen diploma heft?

Het is dus iets anders dan bij een bedrijf stage gaan lopen, want met stage ben je daar echt een student.

Terwijl tijdens duale studie ik gewoon parttime werk, naast mijn studie.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groetjes,
Elf

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

racoon

mooowwww

ik denk tussen de 5/8 euro per uur.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
racoon schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:02:
ik denk tussen de 5/8 euro per uur.
En dat is gebaseerd op?

Ik heb het niet geheel meer paraat, maar een HBO TI in z'n laatste 2 jaar die als software engineer aan de slag was een paar jaar geleden ving toen al vrij aardig. Meen me vaag 1500 a 1800 te herinneren. Waarschijnlijk ging daar nog wel de deeltijdfactor overheen.

Feitelijk dus een flink percentage onder het startsalaris van een HBO TI-er.

Verwijderd

Topicstarter
Rukapul schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:09:
[...]
Ik heb het niet geheel meer paraat, maar een HBO TI in z'n laatste 2 jaar die als software engineer aan de slag was een paar jaar geleden ving toen al vrij aardig. Meen me vaag 1500 a 1800 te herinneren. Waarschijnlijk ging daar nog wel de deeltijdfactor overheen.

Feitelijk dus een flink percentage onder het startsalaris van een HBO TI-er.
Dat is gewoon bruto bedrag, toch? Enne, wat is normale startsalaris van een afgestudeerde TI-er gespesialiseerd in Embedded Systems?

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:21:
[...]

Dat is gewoon bruto bedrag, toch? Enne, wat is normale startsalaris van een afgestudeerde TI-er gespesialiseerd in Embedded Systems?
Geen idee wat het start salaris is van een TI'er maar het startsalaris van een I'er is ongeveer 2100 bruto

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Zie Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 8) (+voorlopers) maar ga maar uit van ca 1800 - 2100 voor HBO.

Aangezien je nieuw op GoT bent wil ik je ook nog even wijzen op de zoekfunctie. Daarmee is nog meer info te vinden over duaal en salarissen.

Verwijderd

Topicstarter
Rukapul schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:28:
Zie Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 8) (+voorlopers) maar ga maar uit van ca 1800 - 2100 voor HBO.

Aangezien je nieuw op GoT bent wil ik je ook nog even wijzen op de zoekfunctie. Daarmee is nog meer info te vinden over duaal en salarissen.
Thanks

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Nu zo met de crisis zal het ook al een stuk lastiger zijn (vermoed ik) om als parttimer zonder diploma's ergens aan het werk te gaan. Ik ben zelf ook lichtelijk op zoek naar een parttime baan in dat gebied, en ben nu 3e jaars Technisch Informaticus.
Graag hoor ik dus van je vorderingen.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu in iedere geval achter gekomen dat minimum loon voor 21 jaar is afgerond 1000 euro bruto voor een fulltime. Of je wel of niet je diploma hebt.

Later nagezocht:
Ik ben 21, werkweek hier is 40 uur

Salaris per maand: € 1001.35 (basisloon) € 80.11(vacantietoeslag) € 1081.46 (totaal)

Ik werk er 36 uur in de week, (stagaire)

Salaris per mand: € 900.99(basisloon) € 72.08(vacantietoeslag) € 973.07 (totaal)

Alle bedragen zijn uiteraard bruto.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2009 17:01 ]

Pagina: 1