Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:06
Ik heb mijn mobiel nu 5 jaar en wil wel eens wat anders.

Als ik dan via deze website:

https://campagnes.vodafone.nl/mijnaanbod/index.aspx

een nieuwe telefoon uitzoek met een 2 jarig abonnement dan zou ik een persoonlijke aanbieding moeten krijgen, maar ipv daarvan kom ik maandelijks 3,50 duurder uit dan wanneer ik precies hetzelfde abonnement via de site van Vodafone zou afsluiten als nieuwe klant.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me? :?

Heeft hier iemand ervaring mee en zou het zinvol zijn morgen te bellen om die 3,50 eraf te krijgen?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Huidige klanten zijn al binnen, deze hoeven ze dus niet te lokken. ;)

Het is dus inderdaad goedkoper om je als nieuwe klant aan te melden. Of misschien nog beter: neem sim-only en koop de telefoon los via de PriceWatch. ;) Dan is die simlockvrij en een paar tientjes goedkoper over het algemeen. :)

Maar wat jij beschrijft, heb ik ook bij T-Mobile als abonnee. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door MensionXL op 03-03-2009 11:44 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:12

paQ

Vodafone belde mij van de week of ik mijn sim only behalve verhogen even wilde verlengen voor 2 jaar :')

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Gewoon even langs de winkel gaan en vragen of er geen klantenkorting is zoals bij KPN. Daar heb je klantwaarde van a t/m f, waarbij f vaak wordt toegekend aan de personen die veel over hun belbundel zitten en de a waarde aan de personen die een simonly hebben.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ronwiel schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:11:
Gewoon even langs de winkel gaan en vragen of er geen klantenkorting is zoals bij KPN. Daar heb je klantwaarde van a t/m f, waarbij f vaak wordt toegekend aan de personen die veel over hun belbundel zitten en de a waarde aan de personen die een simonly hebben.
Maar daar hebben ze ook marges die ze op internet niet hebben. ;) Op die manier kan ik je ook korting geven natuurlijk. :P

Goedkoop bellen via VoIP

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:05

Exirion

Gadgetfetisjist

MensionXL schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:43:
Het is dus inderdaad goedkoper om je als nieuwe klant aan te melden. Of misschien nog beter: neem sim-only en koop de telefoon los via de PriceWatch. ;) Dan is die simlockvrij en een paar tientjes goedkoper over het algemeen. :)
Zo doe ik het ook al een paar jaar :) Ik was oude klant (1998) en kon op een gegeven moment overstappen op een abonnement van 8.95 per maand. Nu heb ik 2 jaar verlengd voor 7.95 per maand. Daarvoor krijg ik dan 250 minuten en iets van 100 of 150 smsjes, welke ik never nooit gebruik, maar goed. Als ik bijvoorbeeld een Nokia 6300 of E51 koop dan ben ik net zo goedkoop uit als met een abonnement waar zo'n telefoon bij zit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Systemlord Max
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 11:57
Langs de winkel heeft geen zin, de winkels hebben geen enkele invloed op je abonnementskosten daar zijn zelfs geen procedures voor. Even bellen kan wel effect hebben, maar hangt inderdaad af van jou waarde voor vodafone als klant.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
MensionXL schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:45:
[...]

Maar daar hebben ze ook marges die ze op internet niet hebben. ;) Op die manier kan ik je ook korting geven natuurlijk. :P
Daarom verleng ik altijd telefonisch. Op internet staan niet altijd alle acties (zoals nu met internet op je mobiel bij kpn). Telefonisch kun je altijd alles navragen + hun kunnen i.t.t. de winkel wel korting geven op je abo.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:06
Ik heb gebeld en ook die extra korting voor nieuwe klanten gehad! :D

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 09:03
Gebeurt wel vaker dat Vodafone ook zelf contact opneemt en een interessant aanbod doet als je abbonement tegen zijn einde aan loopt. Je kan natuurlijk ook zelf contact opnemen, en polsen wat ze kunnen aanbieden.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:42

Tys

ronwiel schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:11:
Bestaan die klantwaardes ook daadwerkelijk? En hoe kom je achter je eigen 'waarde'? Ik heb na 4 jaar KPN-klant mijn abbo vorige maand verlengt met 1 jaar met behoorlijk wat korting (meer minuten voor dezelfde prijs en gratis BIS aansluiting) plus een blackberry gratis a 320 euro. Dame aan de telefoon zijn dat ik over 9 maanden 'gewoon' weer een nieuw toestel uit mag zoeken.

Nou zit ik wel behoorlijk over mijn bundel heen elke maand (soms 300-600 euro op een 27,50 abbo) dus dan kan dat allemaal wel, maar het zou wel mooi zijn om te kunnen zien hoe hoog je nou daadwerkelijk bij KPN op de lijst staat. :)

Overigens heb ik zelf de ervaring dat wanneer je abbo aan verlenging toe is, ga dan niet online even prijzen kijken, maar bel de verkoop afdeling! Dit scheelt echt _veel_ als je een beetje met verkoper/verkoopster praat. Ben vriendelijk, vraag niet om korting maar laat ze iets aanbieden. :)

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Pagina: 1