Toon posts:

Bios upgrade en dipswitches

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes,
ik heb net een bios upgrade uit gevoerd. nou is de multipier ook aan wezig.
wat het probleem is, is dat als ik reboot (bios 1005c) me vcore weer op auto komt te staan, en dan wil hij niet booten. moet ik dan alle switches op off zetten en de multiplier gebuiken. (ik heb em twouwens weer terug geflash.
(ook heb ik 1006 gevonden maar is een bin file, wat kan ik hier mee) (flashen dat weet ik,maar 1006.bin moet dit niet 1006.awd zijn ofzo.)

alvast bedankt

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:06
Als je jumperfree wilt moet je de jumperfree jumper ff omzetten, staat wel in mobo boekje en je vcore jumper allemaal naar rechts zetten. Ook je FSB jumpers allemaal op off zetten.. Dit staat ook in je mobo boekje hè.
Multiplier kun je niet veranderen in je BIOS tenzij je revisie 1.04 hebt van je A7V.
1006.bin kun je gewoon flashen, hoef je dus niet te renamen naar 1006.awd ofzo.

Oh ja, volgende keer erbij zetten welk mobo je hebt.. :)
Kon eruit afleiden dat je een A7V had nl..

Verwijderd

Topicstarter
maar moet het op jumperfree als ik die 1005c bios heb. of kan ik de dips gewoon zo laten zitten

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:06
Als je alleen een BIOS upgrade hebt gedaan hoeft je niks te veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
kan de a7v 60 gig hdd aan. eentje ata100 en een ata66. ik heb de 40 giger op ata100 staan (moet ik de promise driver laden. ALs dat zo is hoe komt het dan dat ik bijna 3 minuten moet wachten voor dat hij opboot.)
ik krijg als ik wat van schijf naar schijf of part naar part, dan chrashed me pc.

ik word er gek van:(

Verwijderd

Topicstarter
bios 1006 doet het zelfde. als ik wil rebooten dan zet hij me vcore weer op auto.

iemand een suggestie

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben erachter gekomen dat het me 256mb mem is. ik heb het op pc133 lopen. hij ziet alles goed maar zodra ik iets wil copieren dan hangt me systeem.

someone please help me out.:?

Verwijderd

Heb je je pc overgeklokt? zo ja zet hem dan een weer default. gewoon om te testen!! :)
Pagina: 1