Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Hey Guys,

Ik heb vandaag Red Alert 3 voor de P.C via STEAM gekocht.
Na het installeren krijg ik alleen het splash screen, en daar blijft hij hangen.

Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar het spel start niet op.

Drivers zijn up to date.
Heb al een rei-nstall gedaan.
Systeem = Sterk genoeg.
Al dingen geprobeerd zoals - Als Administrator uitvoeren - Als Windows Xp (SP2) draaien.

Iemand enige idee wat het nog kan zijn?
Pff, ik wil spelen! 8)7
Thnx.

Life is complicated

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heb je het volgende al geprobeerd?

Rightclick op spel in steam lijst, properties, local files, verify integrity. Dan even wachten, en het spel zou het moeten doen.

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
SniperFox schreef op zondag 01 maart 2009 @ 23:06:
Heb je het volgende al geprobeerd?

Rightclick op spel in steam lijst, properties, local files, verify integrity. Dan even wachten, en het spel zou het moeten doen.
Yep ook geprobeerd, no luck. :(

Life is complicated

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Nadat ik Left 4 Dead had gekocht via steam en ik het geïnstalleerd had. Wou ik het opstarten en kreeg ik ook een melding na het intro filmpje dat de game niet toegankelijk was of iets dergelijks.

Hierna de al oude truuk op steam geprobeerd: Sluit steam volledig af, verwijder in je steam folder clientregistry.blob en herstart steam nu. Steam zal even moeten updaten en probeer hierna opnieuw RA3 op te starten.

wellicht dat het werkt omdat ik er dus met l4d het zelfde probleem had. Na deze workaround werkte de game perfect.

Winners never cheat, Cheaters never win

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

meuk: Red Alert 3 1.07 al geïnstalleerd? Lost een probleem op met Steam.

Verwijderd

Als je een spel op steam koopt zitten daar automatisch alle patches/updates bij dus dat zou het niet moeten zijn denk ik.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:12:
Als je een spel op steam koopt zitten daar automatisch alle patches/updates bij dus dat zou het niet moeten zijn denk ik.
Met een aanname weet je het nooit zeker: download die patch dus en installeer hem eens. Waarom zou die patch anders nog gedistribueerd worden (buiten Steam om)? ;)
Pagina: 1