Epson DX7450 ziet inkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-07 18:15
Goedenavond :)

Ik kijk al een tijdje mee, maar heb nu zelf een probleem. Ik heb vanmiddag voor mijn Epson DX7450 printer nieuwe inkt gehaald. (Magenta en Zwart), want ze waren weer is op. |:( (Kutprinter :X ). Maar nu als ik ze er in stop dan ziet ie de zwarte cartridge niet. De rest ziet ie wel, maar bij de zwarte blijft die aangeven dat ie leeg is/of dat ie er helemaal niet in zit. En als ik een andere kleur eruit haal, dan ziet ie de zwarte weer wel, maar dan doet ie het natuurlijk niet omdat een Epson alleen kan printen als alle 4 de cartridges zijn gevuld. |:(

Weet iemand wat het probleem kan zijn? Ik hoor graag

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04 23:54
Hoewel ik hier geen ervaring mee heb doet het mij vermoeden dat een van de cartridges mogelijk een beschadigde of vuile print heeft en daarmee onbedoeld sluiting maakt waardoor er niet gecommuniceerd kan worden met een of meerdere cartridges.

Haal alle vier de cartridges er eens uit, controleer de contactpunten op vuil en/of beschadigingen. Indien nodig, maak ze schoon. Doe hetzelfde met de contactpunten van de printer.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-07 18:15
Nog een vraagje dan maar. Op 123inkt was er zo´n Epson Printercheck om te kijken wat voor compatible inkt je printer trok. Nu ben ik in het verleden achtergekomen dat de meeste compatible inkt mijn DX7450 niet trok. nu zag ik dat ze 3 types inkt (A,B en C) verkochtten en dat ik type C nodig had. Kan iemand mij vertellen wat nou precies het verschil is en of het echt kan werken? Heb 123inkt ook al gemaild maar tot op heden geen reactie terug,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:47

troje

was here!

om je probleem op te lossen, waarom probeer je niet gewoon originele inkt?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.