Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

720P 4,4 gb op dvd branden en op ps3 vertonen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mpg. bestandje dat 720p is, als ik hem op m'n pc afspeel is die mooi in hd, maar zodra ik hem op een dvd brand verliest die z'n kwaliteit op m'n ps3. Hoe zou ik met Nero deze kwaliteit kunnen behouden bij het branden en hem op m'n ps3 laten zien, of moet ik instellingen op m'n ps3 aanpassen??

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 11:07
je zou hem kunnen converteren naar MKV of VOB en branden als een UDF (v 2.0 of 2.5) en dan kun je hem op je ps3 afspelen.

Of je zet hem op een externe hdd of usb.

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 21:17

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Hoe brand je hem dan? Als DVD-video of als databestand op een DVD-schijfje?
Want een DVD-video kan inderdaad geen HD aan, een databestandje op je DVD-schijf (dus hetzelfde .mpg-bestandje) zou gewoon door je PS3 op de originele resolutie weergegeven moeten worden.

Ik mis nogal wat info; welke TV, hoe is de PS3 verbonden, welke versie van Nero, wat heb je tot nu toe gedaan etc. etc.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 18:21

Zerora

Ik Henk 'm!

En als je de film niet als video, maar als data erop brand mits dit past met de ruimte natuurlijk. Dan zou de kwaliteit gewoon behouden moeten blijven en kun je met de PS3 de data afspelen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ga eens opzoek naar AVCHD. Hier mee kan je HD op de PS3 draaien via een DVD schijfje.

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Als je hem als data DVD brand is hij gewoon af te spelen. Omzetten naar andere extenties is absoluut niet nodig.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Nero versie 8, m'n ps3 is verbonden met een hdmi kabel op een full hd tv. Dus ik ga denk ik eerst ff proberen om hem om te zetten naar AVCHD als dat kan en met welk programma kan ik dat dan het beste doen dus van mp4 naar AVCHD, en daarna gwoon als data.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 22:30 ]

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:27:
Ik heb Nero versie 8, m'n ps3 is verbonden met een hdmi kabel op een full hd tv. Dus ik ga denk ik eerst ff proberen om hem om te zetten naar AVCHD als dat kan, en daarna gwoon als data.
Eerst gewoon als data lijkt me makkelijker, omzetten kost altijd meer moeite :)

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Omzetten naar AVCHD of welk formaat dan ook is onzin bij .mpg en .mp4 bestanden. :)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Verwijderd

Topicstarter
Mick1990 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:32:
Omzetten naar AVCHD of welk formaat dan ook is onzin bij .mpg en .mp4 bestanden. :)
Ok dan ga ik het gwoon als data proberen.

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 21:17

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Kun je bevestigen dat je eerst als DVD-video had gebrand ipv als data-dvd? Want dan is het namelijk direct zo klaar als een klontje.

[ Voor 47% gewijzigd door een moderator op 02-03-2009 06:58 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb een nutteloze flame op Nero verwijderd; in het vervolg zie ik liever topicreports dan reacties in het topic op een dergelijk nutteloze bericht

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1