Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

van vista naar xp

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Verwijderd

Topicstarter
beste,

ik wil van mijn vista laptop een xp laptop maken, net stelt asus alleen de drivers voor vista beschikbaar, is t dan alsnog mogelijk om er xp op te zetten?

mvg

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-11 14:26
Vaak wel. Gebruik een tooltje ofzo om te bekijken wat voor hardware er exact in zit en zoek de drivers erbij.

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 11:16
probeer het als het niet lukt zet je vista er toch weer op...
probeer te kijken welke chipsets je nodig hebt als asus ze niet aanbied kun je even kijken op de site van de fabrikant van de chipset of die wel drivers aanbieden.

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 19:21
Probeer eerst alle XP drivers even veilig te stellen/downloaden, vooral netwerkkaart. Als het lukt xp erop te zetten dan kun je iig internetten/drivers zoeken/verder updaten.

Verwijderd

Topicstarter
welke tooltje kan ik gebruiken om te kijken wat er precies in zit??

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hier moet je met [search=vista xp laptop downgrade] wel uit kunnen komen, omdat daar diverse tools voor te gebruiken zijn.
We zien graag dat je er zelf ook wat voor doet, en basiskennis over welke spullen er in je PC zit (of hoe dat te achterhalen) is toch wel vereist hier.

Omdat dit wel goed is op te lossen door wat handig te gaan zoeken met de forum search of google en ook de afgelopen tijd heel vaak behandeld is, gaat dit topic dan ook dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.