• prinsrichard
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-06-2025
Hallo, ik heb een simpele vraag; is er in Nederland een dienst als Netflix? Dat zou heel handig zijn, bijvoorbeeld om blu-rays te huren
Edit; ik heb er drie gevonden: <----
*1 Moviemiles.nl; 3 euro p.s. als je maar 4 per maand wilt huren, bijna 11000 titels, ziet er verouderd uit, meestal de volgende dag bezorgd
*2 Keeno.nl De duurste; 3,75 euro als je 4 per maand wilt, 10000+ titels, binnen 2 werkdagen bezorgt, kennismakingsaanbieding
*3 (volgens mij de beste) DVDPost.nl :) ; 2,50 per dvd met 4 per maand, 21000 titels, binnen 24 uur bezord, supergelikte website, Gratis proefmaand, lijkt veel op netflix

Ze verhuren alledrie blu-rays
als jullie betere weten, zeg het me dan

[ Voor 69% gewijzigd door prinsrichard op 01-03-2009 20:02 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17

Zoefff

❤ 

Hoewel de titel van dit subforum misschien anders doet suggereren hoort je topic hier helaas niet thuis. We richten ons hier op het maken / bewerken / etc. van video, waar jij naar op zoek bent is meer een algemene dienst.

Hiervoor hebben we een subforum SG (Stuffis Generalis) waar je topic zou thuishoren, maar je hebt helaas nog geen toegang tot dit forum. Die toegang wordt automatisch verschaft nadat je langer dan 30 dagen geregistreerd bent, en minimaal 50 posts in 1 van de techfora hebt geplaatst.

Op dit moment is er helaas dus nog niet echt een plek voor je topic op GoT :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.