Spider.007 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 06:51:
Volgens mij heb je mijn reactie niet helemaal goed begrepen. Ten eerste had je allang al je addons moeten de-installeren om zeker te weten dat het aan Firefox ligt. Ten tweede vertel je ons wederom niet welke versie van Firefox het hier uberhaupt over gaat. Ten derde weet je ook al geen goede topictitel te fabriceren. Ten vierde worden niet-inhoudelijke opmerkingen over mensen die zagen niet gewaardeerd, zeker niet als dat over een moderator gaat die volgens mij een valide punt heeft. Ten vijfde vindt ik de combinatie "ik heb alles al opnieuw geïnstalleerd" en "niets werkt" zeer twijfelachtig. Als niets zou werken; wat verwacht je dan van ons? Of realiseer je je niet dat je veel meer dingen hebt kunnen proberen om uit te sluiten waar het probleem ligt? Probeer bijvoorbeeld eens wat andere versies van Firefox, verwijder je profiel eens, kijk eens naar externe applicaties je wellicht meedraaien op je netwerk en geef eens wat concrete voorbeelden van websites waar "automatisch inloggen" niet meer werkt. Is dat nou zo moeilijk? Ik zal je topictitel aanpassen; pak jij dan de rest van de punten aan.
FireFox probleem? >
[Firefox] Cookies worden niet onthouden? *
1. Alle addons verwijderd, nog steeds hetzelfde probleem
2. Versie 3.0.6 (Laatste versie van op de site)
4. Mijn reactie kwam erdoor, een slechte dag + een brute, korte reactie van jou.
5. Ik heb al een geupdate versie gedownload een beta dus, die hielp ook niks.
Dan heb ik firefox geuninstalled, en 3.0.6 terug geinstalleerd. Profiel wel niet verwijderd.
Automatische inlog werkt nergens meer.
- tweakers.net
- telenet.be
- netlog.be
- facebook.com
- forum's zoals cleaned.be en etc..
- Ook de site van de hogeschool logt niet automatisch meer in.
6.Wat heb ik gedaan?
Alle history, cookies, en etc verwijderd via extra -> opties.
Volledige uninstall, reinstall van beta.
Maar dat hielp ook niet.
Hoe verwijder je een profiel?