Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aerocool Syclone geschikt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik heb de laatste dagen een systeem samengesteld, en nu ben ik vrijwel klaar ermee. Er is echter nog 1 punt wat ik me afvraag, is de gekozen kast geschikt. Dit is het systeem:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/9290

Er zijn 3 punten die natuurlijk kritisch zijn bij dit systeem als high end gaming systeem:
- Past alles erin?
- Is hij stil genoeg, 26.8 dB bij max noise, 18 in rust, is dit stil genoeg?
- Is de koeling voldoende?

Ik hoop dat iemand een idee heeft of ervaring ermee heeft, ik wil heel graag de pc vandaag bestellen, dus ik hoop dat er iemand is die weet of het goed zit :P

Dank, Kasper

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-11 16:10
ik denk wel dat het past, aan het formaat van de kast te zien. Het gewoon een formaat ATX.
punt 2: als het echt 27 decibel is, is het zeker een stille pc. Fabrikanten beweren echter wel meer, en het gebeurt wel vaker dat in het echt het onderdeel veel meer geluid produceert.
de koeling in de kast is wel ok, ik weet niet of je wil gaan overklokken, dan zou ik een andere aanraden (bijv een TRUE(let wel op de retention bracket ofzo, anders past het niet) of een Scythe Mugen 2)