Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alarminstallatie software [xp/vista]

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal

Ik heb van een vriendin een alarminstallatie gekregen die ik nu bij mij wil installeren..........

Maar om hem goed te laten werken, en mij te laten bellen bij alarm i.p.v. .........

Heb je hiervoor een stukje software nodig, hiermee kan je de installatie programeren, sensoren toevoegen enz. enz.

Installatie is van Honeywell

Software heet domopc of domostation heeft iemand hier wel eens van gehoord, of heeft iemand dit nog liggen en kan mij daar aan helpen.

Zonder dit software pakketje heb je er niets aan, en kan ik hem net zo goed gewoon weggooien, en dat zou wel heel jammer zijn.

Is echt een hele leuke en goeie installatie, met alle sensoren en keypads erbij

B.v.d. _/-\o_ Een hobbyist

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al contact opgenomen met het bedrijf? Zie http://www.secom.tm.fr/en/overview.html

Als je het van iemand over wilt kopen, kun je het beste naar Vraag & Aanbod gaan :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb de software al wel tekoop gevonden in frankrijk maar kost me toch echt een beetje teveel +/- 450euries O+
En het blijft een hobby projectje he.

bedankt voor de snelle reaktie

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:20
http://www.secom.tm.fr/en/installation.html hier staat het toch bij? of is dat niet het juiste?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:56:
Ja ik heb de software al wel tekoop gevonden in frankrijk maar kost me toch echt een beetje teveel +/- 450euries O+
En het blijft een hobby projectje he.
Je realiseert je dat je op GoT niet om Ali Illegali software mag vragen? Je zult zelf aan de slag moeten gaan met torrents, met alle risico's vandien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Login and password mandatory to have access to the downloading zone
To request your access code, please contact your customer support.
????????????????????? en die heb ik natuurlijk niet he

Verwijderd

Misschien even kontakt opnemen met Honeywell Nederland en de serials van je hardware bijvoegen :

https://www.honeywell.com...page=Contact&theme=T9&c=n

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop ook alleen dat iemand mij hierbij kan helpen ik hoef geen illegale software, als ik het van iemand over kan nemen voor een redelijk bedrag ben ik ook al heel blij

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:05:
Ik hoop ook alleen dat iemand mij hierbij kan helpen ik hoef geen illegale software, als ik het van iemand over kan nemen voor een redelijk bedrag ben ik ook al heel blij
Zie gambieter in "Alarminstallatie software \[xp/vista]", probeer het eens in Vraag en Aanbod. Zie verder ook Verwijderd in "Alarminstallatie software \[xp/vista]", niet geschoten is altijd mis.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 01-03-2009 18:07 ]

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Bellen met de fabrikant lijkt me het beste idd, het kan ook best zijn dat de software niet voor eindgebruikers is en een monteur hem moet komen instellen...
Wat voor aansluiting zit er op het ding? Als je een standaard seriële aansluiting hebt kun je natuurlijk kijken of je met HyperTerminal iets opschiet.. :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
Morgen dan toch maar eens honeywell bellen.
Kijken of ik iets bij hun kan regelen, mag ook een oudere versie van de software zijn natuurlijk, zolang ik de benodigde aanpassingen kan doen is het mij goed.

Verwijderd

Topicstarter
aansluiting is gewoon een RJ45 plug
En HyperTerminal had mijn neef het ook al over maar daar heb ik helemaal geen ervaring mee.

toch maar eens ff induiken???????

Als ik de software bekijk is dit toch echt de beste oplossing en meest gebruiksvriendelijke

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:14:
aansluiting is gewoon een RJ45 plug
En HyperTerminal had mijn neef het ook al over maar daar heb ik helemaal geen ervaring mee.

toch maar eens ff induiken???????
Lijkt me verstandig ;)
Als ik de software bekijk is dit toch echt de beste oplossing en meest gebruiksvriendelijke
Dat zou zomaar kunnen, alleen heeft je vraag niet echt met OS aangelegenheden zelf te maken.

Een betere plek zou Client Software Algemeen zijn geweest, maar met je huidige topicstart en reacties denk ik dat ook daar je niet zomaar alles kado krijgt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.