Hey, ik wil misschien een T-mobile abonnement afsluiten via het internet, omdat het goedkoper is dan in de winkel, en gratis internet (Relax 300 voor 28,50). Toch maar even in een winkel gaan kijken naar de pixon. Hij was veel duurder dan op internet en toen ik vroeg waarom gaf hij als reden dat er speciale t-mobile software opzit, met een aantal functies uitgeschakeld en overal lelijke logo's. Ik heb al eerder een telefoon (D900) gekocht via Tmobile.nl, en volgens mij waren er helemaal geen uitgeschakelde functies, alleen lelijke logo's en t-mobile geverft op de telefoon. Uiteraard kon je de firmware niet hacken volgens de winkelbediende, maar ik geloof dit niet. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik heb ook eens op Hi gekeken, met dezelfde telefoon gratis, met 2 jaar abonnement +internet voor 22.45 per maand. Weet iemand of hierop aangepaste software/ logo's op de telefoon zijn geplakt?
Heeft iemand trouwens ervaring met het internetbereik van Hi?
Alvast Bedankt!
Ik heb ook eens op Hi gekeken, met dezelfde telefoon gratis, met 2 jaar abonnement +internet voor 22.45 per maand. Weet iemand of hierop aangepaste software/ logo's op de telefoon zijn geplakt?
Heeft iemand trouwens ervaring met het internetbereik van Hi?
Alvast Bedankt!