Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aangepaste software op mobieltjes afkomstig van T-mobile/Hi

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik wil misschien een T-mobile abonnement afsluiten via het internet, omdat het goedkoper is dan in de winkel, en gratis internet (Relax 300 voor 28,50). Toch maar even in een winkel gaan kijken naar de pixon. Hij was veel duurder dan op internet en toen ik vroeg waarom gaf hij als reden dat er speciale t-mobile software opzit, met een aantal functies uitgeschakeld en overal lelijke logo's. Ik heb al eerder een telefoon (D900) gekocht via Tmobile.nl, en volgens mij waren er helemaal geen uitgeschakelde functies, alleen lelijke logo's en t-mobile geverft op de telefoon. Uiteraard kon je de firmware niet hacken volgens de winkelbediende, maar ik geloof dit niet. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik heb ook eens op Hi gekeken, met dezelfde telefoon gratis, met 2 jaar abonnement +internet voor 22.45 per maand. Weet iemand of hierop aangepaste software/ logo's op de telefoon zijn geplakt?
Heeft iemand trouwens ervaring met het internetbereik van Hi?
Alvast Bedankt!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:09:
Ik heb ook eens op Hi gekeken, met dezelfde telefoon gratis, met 2 jaar abonnement +internet voor 22.45 per maand. Weet iemand of hierop aangepaste software/ logo's op de telefoon zijn geplakt?
Hi doet niet aan dat soort praktijken. Enige wat je kunt verwachten is een simlock.

• Casablanca
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-02 23:07
bij Hi heb ik nog nooit een simlock gehad

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:25
Simlock kun je sowieso wel weg laten halen voor weinig geld. En met Smartphones kun je wel gewoon andere software erover heen knallen.

Ik heb op marktplaats een keer een MDA Touch Plus gekocht, terwij ik niet eens T-mobile heb. De telefoon was al wel simlock vrij, maar al die T-mobile meuk zinde mij niet. Toen heb ik ook gewoon andere software eroverheen gegooid.

Maar hoe makkelijk dat gaat bij normale telefoons weet ik niet.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Casablanca schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:19:
bij Hi heb ik nog nooit een simlock gehad
Ik heb wel een simlock gehad, maar geen vendor lock of compleet branded. Daar doen ze gewoon niet aan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Touchdomex schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:22:
[...]

Ik heb wel een simlock gehad, maar geen vendor lock of compleet branded. Daar doen ze gewoon niet aan.
Mijn pa heeft op zijn Samsung D900i van Hi ook een simlock. Ook hier niet branded.
T-Mobile telefoons zijn in de regel branded en locked. Hoewel er momenteel uitzonderingen zijn.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:09:
Weet iemand of hierop aangepaste software/ logo's op de telefoon zijn geplakt?
Als je een heel klein beetje moeite doet, dan kan je hier zelf achter komen.
Heeft iemand trouwens ervaring met het internetbereik van Hi?
Ook hier kan je makkelijk zelf achter komen. Kijk eens rond op dit forum, gooi er eens wat termen tegen aan in Google en je vindt je antwoord.

Omdat ik de eigen inzet mis, sluit ik dit topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.