Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Topictitel in bookmarks verandert niet

Pagina: 1
Acties:

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Ik kwam net een klein bugje tegen.

Ik maakte gisteren een topic aan, waarvan de titel door een moderator is gewijzigd. Ik had dit topic ook bij mijn bookmarks staan. Toen ik net bij mijn bookmarks keek, stond het topic er nog wel, maar nog steeds onder de oude naam.

Bijvoorbeeld:

Oud:
[serieus] Wat te doen met weglopende hond?
Nieuw:
Wat te doen met weglopende hond?
In mijn bookmarks staat de oude titel dus nog.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-11 22:47

CoolGamer

What is it? Dragons?

Je kan zelf op het edit-knopje voor de bookmark klikken en dan drukken op reset om er de huidige titel in te laten zetten. Ik denk dat dit lastig op te lossen is aangezien je bookmarks ook een eigen naam kan geven.

Misschien zouden ze het mee kunnen veranderen als de naam van de bookmark voor de verandering van de topictitel nog gelijk is.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Je kunt bookmarks een eigen naam geven bij het maken van een bookmark toch? Zou niet handig zijn als je de titel gewijzigd wordt door een ander, dat jij je bookmark niet meer kan vinden?

• Emile|IA
Ik weet dat ik die zelf kan editten, maar hoort het niet dat als je de titel niet veranderd, en de naam van het topic veranderd dat de bookmark vanzelf meegaat?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:09

crisp

Devver

Pixelated

Emile schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:19:
Ik weet dat ik die zelf kan editten, maar hoort het niet dat als je de titel niet veranderd, en de naam van het topic veranderd dat de bookmark vanzelf meegaat?
Dat is iig nooit zo geweest; je zou dan een extra optie moeten hebben bij het bookmarken zelf om aan te geven dat hij gewoon de titel van het topic zelf moet behouden /tenzij/ je zelf een titel ingeeft. Technisch wel mogelijk, maar wel enorm low prio...

Intentionally left blank

• Emile|IA
Oke, ik dacht eigenlijk dat dit de bedoeling was. Ik heb er in ieder geval geen last van. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:09

crisp

Devver

Pixelated

Dat is het punt ook; bijna niemand heeft er ooit echt last van ;)

Intentionally left blank

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-11 20:55

Twazerty

AVCHDCoder developer

Ik wou bijna een bugreport maken aangezien ik zojuist hetzelfde 'ontdekte'.

Ik vind het ook een low prio echter zou het volgende kunnen helpen:
Bij het 'Topic toevoegen aan bookmarks' zou de opmerking geplaatst kunnen worden dat topictitels niet meeveranderen.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Pagina: 1