Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN en Interactieve televisie probleem

Pagina: 1
Acties:

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-10 14:58
Ik heb ook al het probleem in het officieele KPN en I-tv topic geplaatst, maar ik zet het maar even hier neer gezien het posten van problemen waarschijnlijk niet het doel van dat topic is :)

Ik heb het volgende probleem met de aansluiting van mijn I-TV pakket:

Ik heb alles aangesloten en het internet werkt wel gewoon, echter als ik de I-TV tuner aansluit en aanzet springt na verloop van tijd het internet ledje op de modem/router op rood en heb ik geen verbinding meer. Ik heb de Tuner aangesloten op poort 3 en mijn pc op poort 1 zoals in het boekje vermeld stond.

Nu heb ik de volgende toestellen erbij gekregen:
Motorola 1960 tuner
Thomson TG787

Ook heb ik mijn Wlan al uit gezet en heb ik bijde apparaten al gereset/cold boot etc. Maar niets heeft effect. Gezien er wel vaker problemen schijnen voor te komen met deze apparatuur vraag ik me af of er toevallig iemand is die hetzelfde probleem heeft ondervonden en hoe hij dit heeft opgelost. Vind het namleijk wel erg rottig dat ik nu geen tv kan kijken :'(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Ik kan op het KPN forum even deze niet terug vinden, anders had ik je daar geantwoord.

Wat is je abbo ? welke lijnsnelheid haal je ? heb je je splitter er tussen uit? hoever zit je van de centrale ?
Meer info pls

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-10 14:58
Oke ik heb het zowel met als zonder splitter geprobeerd en de snelheden zijn hetzelfde. De download snelheid bedraagd 419.5 KB en ik heb een 8 Mbit abbo. Dit is dan niet de snleheid die ik naar mijn inzien hoor te behalen, maar echt dramatisch is het nou ook weer niet. Maar zou dit de oorzaak kunnen zijn dat mijn router ermee ophoud als die tuner aanstaat?

En ik zit 460 meter vanaf de centrale.

[ Voor 5% gewijzigd door CaVeFiSh op 02-03-2009 08:52 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Dit lijkt toch op een probleem IN je huis, als het met en zonder splitter gelijk is !

A: Modem naar binnenkomst punt adsl, daar alles aansluiten
B: Provider bellen en monteur aanvragen (Kosten bekabeling IN huis zijn voor de klant!)