Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] Kop en voettekst uitzetten bij printen?

Pagina: 1
Acties:

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:03
We hebben onlangs briefpapier laten drukken en nu willen we facturen printen, zowel naar pdf als naar de printer. Voor de PDF hebben we dus de kop en voettekst wél nodig, maar voor de printer niet. Ik heb op google gezocht of het ergens uit te schakelen is in de print opties, maar ik kan het niet vinden.

Bestaat er ergens een optie om snel de kop en voettekst te verwijderen? Misschien door middel van een macro?

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27

Kappie

Tell me your secrets...

Helaas kent Word deze optie niet. Met macro's is wel het wel te doen (koptekst leeghalen, printen, koptekst terugplaatsen).

Ook zijn er 3rd party tools te koop dit dit voor je kan oplossen.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:03
Heb je enig idee welke tools ik daar voor kan gebruiken? Ik kan niet echt iets vinden...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen idee welke (betaalde) tools dat kunnen, maar inderdaad kan je een simpel macrootje schrijven die header/footer kan verwijderen bij het documentbeforeprint() event.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 17:21

An 11 is a 10 that swallows