[feat?] UBB-code commentaar toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik ben de laatste tijd lekker bezig met het maken van grote topics. Nu heb ik hiervoor een 'template' die ik gebruik, hier kreeg ik laatst van iemand een DM over om die te gebruiken. Dit is natuurlijk geen probleem als je zelf de template gemaakt/aangepast en opgeleukt hebt.

Daarom wil ik graag weten, ook voor mezelf, of je in de UBB-code ook de post kunt escapen zoals je bij html <!-- tekst/uitleg/etc. --> hebt om je commentaar etc. toe te voegen zonder het in de content te laten zien. Zo kun je makkelijk uitleg voor jezelf of iemand anders neerzetten hoe de code/opmaak te interpreteren om eventueel aan te kunnen passen.

Is dit mogelijk, zo ja, hoe? Is het niet mogelijk, heeft het een reden of heeft nog niemand het nodig gehad :P Natuurlijk weet ik dat je in je post ook 'verborgen' boodschappen kunt zetten die dus alleen zichtbaar zijn als je op het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/view.gif-knopje klikt waar je dus kunt flamen etc. wat weer ongewenst is.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Escapen kan je met de [norml]-tag doen of door een backslash voor je tag te zetten [b]zoals deze[/]

Alleen bedoel jij dus echt onzichtbare tekst (dus ook de spoiler-tag niet), ergens denk ik niet dat dit echt gewenst is. Het beste is dan ook om gewoon een extra documentje ofzo te onderhouden waar je eventueel uitleg over je code geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat kan prima als je weet hoe de parser z'n bugs oplost ->

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens