Goedemiddag,
Ik heb een nieuwe router aangeschaft omdat ik nog geen draadloos modem had en de huidige modem niet echt goed meer werkte.
De modem die ik gekocht heb is de sitecom 300n wireless router xr. De modem die ik ga vervangen is een e-tech adsl router. Type weet ik niet.
Ik heb de nieuwe router aangesloten en ook ingesteld nadat ik wat op het internet gezocht heb naar instellingen. Maar het lukt mij niet om met het internet te verbinden.
Ik heb de volgende instellingen gebruikt:
Login methode: PPTP
IP adres: 10.0.0.150
Subnet: 255.255.255.0
Standaard gateway: leeg
Gebruikersnaam: *****@xs4all.nl
Wachtwoord: *******
PPTP gateway: 10.0.0.138
Verbinding id: 0
MTU: 1392 en 1400 geprobeerd
Verbindingstype: Verbinding behouden
Met deze instellingen lukt het mij dus niet te vrebinden. Kan iemand mij vertellen wat ik hier niet goed doe?
Alvast vriendelijk bedankt.
Ik heb een nieuwe router aangeschaft omdat ik nog geen draadloos modem had en de huidige modem niet echt goed meer werkte.
De modem die ik gekocht heb is de sitecom 300n wireless router xr. De modem die ik ga vervangen is een e-tech adsl router. Type weet ik niet.
Ik heb de nieuwe router aangesloten en ook ingesteld nadat ik wat op het internet gezocht heb naar instellingen. Maar het lukt mij niet om met het internet te verbinden.
Ik heb de volgende instellingen gebruikt:
Login methode: PPTP
IP adres: 10.0.0.150
Subnet: 255.255.255.0
Standaard gateway: leeg
Gebruikersnaam: *****@xs4all.nl
Wachtwoord: *******
PPTP gateway: 10.0.0.138
Verbinding id: 0
MTU: 1392 en 1400 geprobeerd
Verbindingstype: Verbinding behouden
Met deze instellingen lukt het mij dus niet te vrebinden. Kan iemand mij vertellen wat ik hier niet goed doe?
Alvast vriendelijk bedankt.