Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn vader is binnenkort jarig en ik wil hem een nieuwe GSM geven. Hij heeft op dit moment een Nokia 6310

Afbeeldingslocatie: http://www.xesar.nl/webshop/catalog/images/Nokia_6310i.jpg

en een carkit. Ik ben ook zoek naar een GSM, die gelijk is aan de 6310, makkelijk te gebruiken door mijn vader en die ook nog eens in zijn carkit past (alhoevel ik geen idee heb welke kit het is).

Ik heb feedback gereken dat een Nokia 6300 ongeveer de 6310's succesor is.

Ik heb wat suggesties nodig.. een goede handige telefoon, gelijk aan of beter dan de 6310.

Alvast bedankt :)

Verwijderd

De 6300 inderdaad. Er vanuitgaande dat het geen Bluetoothcarkit is, kun je het wel vergeten om een telefoon te vinden die er wel inpast...

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:02
Er zijn geen telefoons meer die in deze carkit passen.. ik weet wel dat er een convertor is voor in deze carkit om nieuwer telefoons te plaatsen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Belangrijk is echt om te weten wat voor kit je hebt ;) Bluetooth kan je in principe elke simpele nokia pakken, mits hij bluetooth heeft. Is het daarentegen een andere(vermoedelijk de Cark-91?) Dan word het al iets moeilijker. Ik ga ervanuit dat jou vader ook niet meer kan lezen als de beste ;) Dus leesbaarheid is ook belangrijk.

Voor de rest zou ik qua merk bij Nokia blijven. Het principe snapt hij al en met de telefoons is niets mis :)

Er zijn voor de carkit wel ombouw kits. Maar het mooiste is als je een bluetooth ombouwkit kan krijgen?(is die er?) Dan zou je namelijk naast de 6300. Wat een hele mooie simpele en toch goeie telefoon is ook een 6500 kunnen nemen. Zelfde opbouw, maar iets ander design. Principe qua bediening blijft hetzelfde

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je een GSM zoekt is op GoT een topic openen geen goede manier om te beginnen. We verwachten namelijk dat je hier eerst zelf onderzoek doet alvorens je een topic opent. Dat betekent; kijk eens in de Pricewatch, lees reviews, kijk eens rond hier in GSM, etc. Ik mis dit alles in je post, en om die reden sluit ik je topic.

Dit topic is gesloten.