"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." -- Benjamin Franklin
Volgens mij is het vrij lastig om daar een fatsoenlijke DPCH van te maken, omdat het real-time stats zijn.
Virussen? Scan ze hier!
Ik dacht meer aan een hitparade, die één maal per week wordt geupdate, zodat je de grootste stijgers/dalers van Dutch Power Cows - SETI@home van die week kan zien bijvoorbeeld.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." -- Benjamin Franklin
genome@home en folding@home hebben ook geen dagelijkst stats 
Misschiene en id voor SETI@home om 1x in de week een Hitparade te maken? BV elke zondag?
Misschiene en id voor SETI@home om 1x in de week een Hitparade te maken? BV elke zondag?
edit:
hehe TheNose en ik denken hetzelfde ongeveer
Hij was me net voor
hehe TheNose en ik denken hetzelfde ongeveer
GF heeft ook realtime stats en da's ook geluktOp maandag 26 februari 2001 17:53 schreef wildhagen het volgende:
Volgens mij is het vrij lastig om daar een fatsoenlijke DPCH van te maken, omdat het real-time stats zijn.
Nou, wie bied zich aan? Ik kan niet proggen iig, dat je het maar ff weet....
Virussen? Scan ze hier!
Ik ook niet jammergenoeg 
Iemand anders?
Iemand anders?
is er geen seti-promotion team? (zoals sequence en wildhagen GF, danwel OGR promo team zijn)?
of wil miskien sequence nog es een seti dpch proggen?
of wil miskien sequence nog es een seti dpch proggen?
Ik denk niet dat je daarvoor bij Sequence moet zijn... 
Maarre... ik zal wel 's kijken of er wat leuks uit de SETI stats te bakken is...
Maarre... ik zal wel 's kijken of er wat leuks uit de SETI stats te bakken is...
idd.. ik heb die GF-stats niet zelf gemaakt, als je hebt opgelet zijn er reeds ook al credits naar skater gegaanOp maandag 26 februari 2001 19:16 schreef Onno het volgende:
Ik denk niet dat je daarvoor bij Sequence moet zijn...
Pagina: 1